IT Account manager pre zákazníkov zo silových rezortov

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacv závislosti od individuálnych skúseností + zaujímavý benefitný systém

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • komunikácia a starostlivosť o pridelených existujúcich klientov a rozvoj vzájomných vzťahov
  • vedenie obchodných rokovaní s dodávateľmi, vyjednávanie a dohadovanie zmluvných podmienok
  • vyhľadávanie a kontaktovanie nových dodávateľov
  • osobné stretnutia s dodávateľmi a obchodnými partnermi
  • príprava cenových ponúk a prezentácií
  • príprava a pripomienkovanie návrhov zmlúv a zadávanie objednávok
  • prezentácia spoločnosti a vyjednávanie podmienok spolupráce
  • monitoring vývoja na IT trhu a monitoring konkurencie
  • príprava reportov a komunikácia s nadriadenými
  • aktívna komunikácia s oddeleniami v rámci spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

  • prístup k novým technológiám popredných nadnárodných IT spoločností
  • možnosť sebarealizácie
  • práca v dynamickom tíme vo flexibilnej spoločnosti
  • možnosť odborného vzdelávania
  • profesijný a osobnostný rast

Informácie o výberovom konaní

Vyhradzujeme si právo odpovedať iba kandidátom, ktorí budú pozvaní na pohovor. Ostatným kandidátom ďakujeme za zaslanie životopisov. Zaslaním životopisu súhlasíte so spracovaním osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • min. 3 ročná prax na obchodníckej pozícii
  • CRM – pokročilý
  • kreatívne myslenie
  • schopnosť hľadať riešenia
  • príjemné profesionálne vystupovanie
  • veľmi dobré komunikačné, organizačné, analytické a obchodnícke zručnosti
  • výborné prezentačné zručnosti
  • pozitívne myslenie
  • znalosť hardvérových a softvérových produktov nadnárodných dodávateľov
  • skúsenosti s obchodnými aktivitami v zahraničí výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Aliter Technologies ako uznávaný expert v oblasti IKT a softvérového vývoja dodáva sofistikované a jedinečné technologické riešenia prispôsobené potrebám klientov. Spoločnosť má tri hlavné produkčné divízie. Divízia IKT systémov sa zameriava na integráciu bezpečnej IKT infraštruktúry s vysokou pridanou hodnotou, ako sú dátové centrá, komunikačné systémy a siete. Divízia softvérového vývoja poskytuje klientom inovatívne riešenia prispôsobené ich potrebám a buduje vlastné produktové portfólio v oblasti automatizácie cloud-u, orchestrácie služieb a prevádzky kontaktných centier. Divízia Špeciálnych systémov ponúka návrh, vývoj a integráciu produktov a riešení určených pre ozbrojené sily, záchranné a policajné útvary a použitie v taktickom prostredí.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: HR11 ZIS
E-mail: poslať životopis
ID: 1748581  Dátum zverejnenia: 26.10.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac