Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Inside Sales / Pracovník obchodnej podpory
ALGECO, s.r.o. - organizačná zložka
Miesto práce
ALGECO, s.r.o. - organizačná zložka, Seredská 247/4012, 917 05 Trnava-Modranka
ALGECO, s.r.o. - organizačná zložka, Seredská 247/4012, 917 05 Trnava-Modranka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
máj 2024
máj 2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 350 EUR/mesiacmesačné a kvartálne odmeny, ročná valorizácia mzdy,...
1 350 EUR/mesiacmesačné a kvartálne odmeny, ročná valorizácia mzdy,...
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- starostlivosť o existujúcich zákazníkov a vyhľadávanie nových obchodných príležitostí
vo zverenom regióne
- Administratívne obchodná činnosť
- Kontakt so zákazníkmi a správa ich portfólia
- Tvorba ponúk a príprava podkladov pre zmluvy
- Práca s informačným systémom
- Spolupráca s ostatnými tímami na pobočke
- Príprava podkladov pre zmluvy
vo zverenom regióne
- Administratívne obchodná činnosť
- Kontakt so zákazníkmi a správa ich portfólia
- Tvorba ponúk a príprava podkladov pre zmluvy
- Práca s informačným systémom
- Spolupráca s ostatnými tímami na pobočke
- Príprava podkladov pre zmluvy
Zamestnanecké výhody, benefity
- Stabilné zamestnanie v prostredí silnej nadnárodnej spoločnosti
- Príjemné a dynamické pracovné prostredie
- Motivujúce mesačné finančné ohodnotenie, kvartálne bonusy podľa dosahovaných výsledkov
- Balíček zamestnaneckých benefitov: 5 týždňov dovolenky, flexibilný začiatok/koniec pracovnej doby, príspevok na stravovanie vo výške 4,2€, káva a pravidelne čerstvé ovocie na pracovisku, vernostné bonusy už od 1. roku, ročná valorizácia mzdy, teambuildingové aktivity atď.
- Možnosť osobného i profesijného rozvoja
- Prácu na zaujímavých projektoch
- Pre úspěšných zamestnancov možnosť kariérneho rastu
- Očakávaný dátum nástupu: Máj 2024, popr. podľa dohody.
- Pracovný pomer na dobu určitú (zástup za materskú a rodičovskú dovolenku)´
- Mobilný telefón a notebook
- Príjemné a dynamické pracovné prostredie
- Motivujúce mesačné finančné ohodnotenie, kvartálne bonusy podľa dosahovaných výsledkov
- Balíček zamestnaneckých benefitov: 5 týždňov dovolenky, flexibilný začiatok/koniec pracovnej doby, príspevok na stravovanie vo výške 4,2€, káva a pravidelne čerstvé ovocie na pracovisku, vernostné bonusy už od 1. roku, ročná valorizácia mzdy, teambuildingové aktivity atď.
- Možnosť osobného i profesijného rozvoja
- Prácu na zaujímavých projektoch
- Pre úspěšných zamestnancov možnosť kariérneho rastu
- Očakávaný dátum nástupu: Máj 2024, popr. podľa dohody.
- Pracovný pomer na dobu určitú (zástup za materskú a rodičovskú dovolenku)´
- Mobilný telefón a notebook
Informácie o výberovom konaní
pozícia je za zástup MD a RD
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Obchodné, technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
2
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Minimálne 2 roky na obdobnej pozícii v back office alebo podpory predaja
- Schopnosť rýchlo sa učiť a dosahovať stanovené ciele
- Orientácia na zákazníka
- Efektívne plánovanie a organizácia činností
- Komunikatívna osobnosť
- Schopnosť pracovať v tíme
- Veľmi dobrá znalosť MS office
- Orientácia príslušnej legislatívy výhodou
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
- Schopnosť rýchlo sa učiť a dosahovať stanovené ciele
- Orientácia na zákazníka
- Efektívne plánovanie a organizácia činností
- Komunikatívna osobnosť
- Schopnosť pracovať v tíme
- Veľmi dobrá znalosť MS office
- Orientácia príslušnej legislatívy výhodou
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
ALGECO s.r.o. Česká republika a Slovenská republika ako súčasť skupiny Modulaire Group, je lídrom v európskych modulárnych službách a infraštruktúre. Vytvárame inteligentné priestory, kde môžu ľudia žiť, pracovať a učiť sa. Pôsobíme v 25 krajinách a máme približne 259 000 modulárnych jednotiek a prenosných skladových priestorov, tiež 3 400 dočasných ubytovacích jednotiek. Spoločnosť ALGECO je spoľahlivým dodávateľom modulárnych stavieb a zodpovedným partnerom stoviek spokojných zákazníkov. Mimo obytné kontajnery, stavebné bunky a skladové kontajnery dodávame aj kompletné modulárne stavby firemných či školských zariadení. Kancelárske a skladové priestorové riešenie, vybavenie staveniska a kompletný servis pre eventy. Neoddeliteľnou súčasťou nášho portfólia je tiež komplexný SERVIS 360 °.
V spoločnosti ALGECO rešpektujeme a oceňujeme rozmanitosť, sme nadšení pre našich ľudí, zákazníkov a planétu. Rozvíjame prostredie, kde je rozmanitosť oceňovaná, procesy sú nastavené spravodlivo a každý cíti pocit spolupatričnosti. Zaviazali sme sa vybudovať firemnú kultúru, ktorá spája to najlepšie z našich ľudí a ich jedinečných schopností, skúseností a zručností. Tvoríme prostredie, kde sa ľudia môžu rozvíjať a prekvitať.
Ak sa pripojíte k tímu ALGECO, budete môcť uplatňovať a rozvíjať svoje vedomosti a zručnosti, budete plnohodnotnou súčasťou tímu, ktorý má dôležitú úlohu v inovácii a budovaní lepšej budúcnosti a zároveň tvorí hodnoty pre našich zákazníkov, zamestnancov, spoločnosť a planétu.
V spoločnosti ALGECO rešpektujeme a oceňujeme rozmanitosť, sme nadšení pre našich ľudí, zákazníkov a planétu. Rozvíjame prostredie, kde je rozmanitosť oceňovaná, procesy sú nastavené spravodlivo a každý cíti pocit spolupatričnosti. Zaviazali sme sa vybudovať firemnú kultúru, ktorá spája to najlepšie z našich ľudí a ich jedinečných schopností, skúseností a zručností. Tvoríme prostredie, kde sa ľudia môžu rozvíjať a prekvitať.
Ak sa pripojíte k tímu ALGECO, budete môcť uplatňovať a rozvíjať svoje vedomosti a zručnosti, budete plnohodnotnou súčasťou tímu, ktorý má dôležitú úlohu v inovácii a budovaní lepšej budúcnosti a zároveň tvorí hodnoty pre našich zákazníkov, zamestnancov, spoločnosť a planétu.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4779354
Dátum zverejnenia: 8.3.2024
2024-03-08
lokalita: Trnava Pozícia: Account manager, Administratívny pracovník, referent, Finančný poradca, Obchodný zástupca, Office manager Spoločnosť: ALGECO, s.r.o. - organizačná zložka
Základná zložka mzdy (brutto): 1 350 EUR/mesiac