Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Manager s AJ pre OC Tulip v Martine
Alfa facility management s.r.o.
Miesto práce
Martin
Martin
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Mzdové podmienky (brutto)
1100
1100
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- spracováva a vybavuje externú a internú korešpondenciu centra
- podieľa sa na príprave zmlúv, dokumentov, pracovných stretnutí spoločnosti
- vedie pokladňu, rieši pohľadávky a záväzky a pripravuje podklady pre finančné oddelenie
- sleduje termíny plnenia úloh, určuje priority
- pripravuje správy o návštevnosti, akciách a dianí v centre
- pomáha pri koordinácii marketingových akcií centra
- plní operatívne úlohy
- podieľa sa na príprave zmlúv, dokumentov, pracovných stretnutí spoločnosti
- vedie pokladňu, rieši pohľadávky a záväzky a pripravuje podklady pre finančné oddelenie
- sleduje termíny plnenia úloh, určuje priority
- pripravuje správy o návštevnosti, akciách a dianí v centre
- pomáha pri koordinácii marketingových akcií centra
- plní operatívne úlohy
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v podmienkach stabilnej spoločnosti
- práca v príjemnom prostredí
- práca v príjemnom prostredí
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, obchodné, právne
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
aktívna znalosť anglického jazyka slovom aj písmom - úroveň B2 podmienkou
excelentná znalosť slovenského jazyka
počítačová znalosť Word, Excel - pokročilý
skúsenosti s hospodárskou korešpondenciou
organizačné schopnosti, spoľahlivosť, samostatnosť, komunikatívnosť, profesionalita
flexibilita v súvislosti s časovou náročnosťou práce
excelentná znalosť slovenského jazyka
počítačová znalosť Word, Excel - pokročilý
skúsenosti s hospodárskou korešpondenciou
organizačné schopnosti, spoľahlivosť, samostatnosť, komunikatívnosť, profesionalita
flexibilita v súvislosti s časovou náročnosťou práce
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Alfa Group realizovala a prevádzkuje mnoho projektov v regióne strednej Európy a Nemecka. V oblasti komerčných nehnuteľností je aktívna od roku 1997, keď začala pôsobiť v Českej republike, neskôr v Maďarsku a následne, od roku 2002, aj na Slovensku. Spravuje a prenajíma nehnuteľnosti na komerčné účely, skladovanie, bývanie, prevádzkuje retailové parky a obchodné centrá a iné.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3520194
Dátum zverejnenia: 19.10.2018
2018-10-19
lokalita: okres Martin Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Ekonóm, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Alfa facility management s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1100