Administratívny pracovník s holandským jazykom do medzinárodnej spoločnosti

ALEX PETERSON s.r.o.

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac( výška platu závisí od skúseností daného kandidáta ) + 13. plat

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre významnú medzinárodnú spoločnosť hľadáme kandidáta s komunikatívnou holandčinou. Vašimi zodpovednosťami na pozícii bude:

  • spracovanie, kontrola a schvaľovanie dodávateľských faktúr
  • priradenie faktúr do príslušných sekcií (najmä faktúry súvisiace so servisom automobilov, údržba, poistenie a pod.)
  • komunikácia s dodávateľmi a internými oddeleniami v zahraničí
  • administratívna agenda, archivácia dokumentov
  • formálna kontrola faktúr, kontrola súladu so zmluvnými podmienkami a pod.
  • participácia na zlepšovaní procesov

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Pracovná zmluva na dobu neurčitú
  • Ročná výkonnostná odmena (t.j. 13. plat)
  • Home office 2 dni v týždni (po skúšobnej dobe)
  • Každoročné zvyšovanie miezd na základe kolektívneho vyjednávania
  • Stabilná nadnárodná spoločnosť
  • Dni voľna (dovolenky) navyše
  • 100% hradené stravné lístky v hodnote 7,5 € za každý odpracovaný deň a aj počas dovolenky
  • MultiSport karta pre zamestnanca a jeho rodinných príslušníkov
  • Príspevky pri pracovných jubileách
  • Zľavy u našich vybraných partnerov (ubytovacie služby, obchody)

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás pozícia zaujala, budeme radi, ak nám pošlete Vaše CV v slovenčine. Každého kandidáta budeme kontaktovať ohľadom spätnej väzby.

V prípade, že nemáte o pozíciu záujem, budeme radi, ak nám pošlete Váš životopis aj "do budúcna" - radi Vás v budúcnosti oslovíme so zaujímavými pracovnými príležitosťami. Takisto môžete odporučiť známeho a získať odmenu 250€ (viac na alexpeterson.sk)

Sledujte nás tiež v skupine na Facebooku a na Linkedine.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, poprednú leasingovú spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Holandský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • holandčina na úrovni B1 - B2 (písomná aj ústna komunikácia)
  • angličtina na úrovni B1
  • skúsenosti v oblasti fakturácie
  • SŠ/VŠ so zameraním na účtovníctvo (môže byť nahradená relevantnou praxou)
  • záujem učiť sa a rásť v oblasti účtovníctva
  • precíznosť, spoľahlivosť, prozákaznícky prístup, príjemná komunikácia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Personálno-poradenská spoločnosť, so zameraním na obsadzovanie pozícií špecialistov, obchodné pozície, manažérske a expertné pozície. Klientom garantujeme dostatočný know-how a senioritu našich konzultantov, so silným prehľadom na trhu.
Každému kandidátovi poskytujeme spätnú väzbu aj v prípade, že profil kandidáta nevyhovuje.
Zastrešíme celý výberový proces - od aktívneho vyhľadania a oslovenia kandidátov, predstavenie talentovaných kandidátov HR oddeleniu, až po úspešné obsadenie pozície.
Viac na www.alexpeterson.sk

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Gabriela Hrehorovská
Tel.: +421948817756
E-mail: poslať životopis
ID: 4813927  Dátum zverejnenia: 22.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac