Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista na oddelení administrácie zmlúv s nemčinou
ALEX PETERSON s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 450 EUR/mesiac(v závislosti od skúseností) + ročný bonus
Od 1 450 EUR/mesiac(v závislosti od skúseností) + ročný bonus
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu v oblasti leasingu, hľadáme kandidátov so znalosťou nemeckého jazyka.
V rámci pozície budete:
• zodpovedať za organizáciu a ukončovanie nájomných zmlúv na motorové vozidlá
• administrovať ukončovanie lízingových kontraktov
• zabezpečovať komunikáciu s firemnými klientmi v zahraničí
• sledovať transport vozidiel po ukončení lízingu
• vyraďovať ukončené v zmluvy v systéme
• poskytovať interné poradenstvo, súvisiace s ukončovaním kontraktov
• pracovať s interným oceňovacím softvérom
• ďalšia backoffice agenda
V rámci pozície budete:
• zodpovedať za organizáciu a ukončovanie nájomných zmlúv na motorové vozidlá
• administrovať ukončovanie lízingových kontraktov
• zabezpečovať komunikáciu s firemnými klientmi v zahraničí
• sledovať transport vozidiel po ukončení lízingu
• vyraďovať ukončené v zmluvy v systéme
• poskytovať interné poradenstvo, súvisiace s ukončovaním kontraktov
• pracovať s interným oceňovacím softvérom
• ďalšia backoffice agenda
Zamestnanecké výhody, benefity
• zázemie v silnej medzinárodnej spoločnosti
• bonusová zložka
• zmluva na dobu neurčitú
• využívanie cudzieho jazyka a interné jazykové kurzy
• špeciálne zľavy na firemné produkty a služby
• príspevky do 3. piliera
• sick days, home office 2 dni v týždni, 25 dní dovolenky pre všetkých
• 6-eurový príspevok na stravovanie
• Multisport karta
• ďalšie benefity, pravidelne aktualizované, podľa požiadaviek zamestnancov
• bonusová zložka
• zmluva na dobu neurčitú
• využívanie cudzieho jazyka a interné jazykové kurzy
• špeciálne zľavy na firemné produkty a služby
• príspevky do 3. piliera
• sick days, home office 2 dni v týždni, 25 dní dovolenky pre všetkých
• 6-eurový príspevok na stravovanie
• Multisport karta
• ďalšie benefity, pravidelne aktualizované, podľa požiadaviek zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás pozícia zaujala, budeme radi, ak nám pošlete Vaše CV v slovenčine alebo angličtine. Každého kandidáta budeme kontaktovať ohľadom spätnej väzby.
V prípade, že nemáte o pozíciu záujem, budeme radi, ak nám pošlete Váš životopis aj "do budúcna" - radi Vás v budúcnosti oslovíme so zaujímavými pracovnými príležitosťami. Takisto môžte odporučiť známeho a získať odmenu 250€ (viac na alexpeterson.sk)
V prípade, že nemáte o pozíciu záujem, budeme radi, ak nám pošlete Váš životopis aj "do budúcna" - radi Vás v budúcnosti oslovíme so zaujímavými pracovnými príležitosťami. Takisto môžte odporučiť známeho a získať odmenu 250€ (viac na alexpeterson.sk)
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Medzinárodná leasingová spoločnosť.
Medzinárodná leasingová spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• znalosť nemeckého jazyka na komunikatívnej úrovni (B2 - C1)
• znalosť anglického jazyka na úrovni B1 - B2
• skúsenosti na administratívnej pozícii, back-office
• skúsenosť v práci s MS Office, a interným systémom/databázou, optimálne v strednej alebo väčšej firme
• samostatná organizácia práce, príjemné, diplomatické vystupovanie, komunikatívnosť
• znalosť anglického jazyka na úrovni B1 - B2
• skúsenosti na administratívnej pozícii, back-office
• skúsenosť v práci s MS Office, a interným systémom/databázou, optimálne v strednej alebo väčšej firme
• samostatná organizácia práce, príjemné, diplomatické vystupovanie, komunikatívnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Personálno-poradenská spoločnosť. Obsadzujeme pozície špecialistov, obchodné pozície, manažérske a expertné pozície. Klientom garantujeme dostatočný know-how a senioritu našich konzultantov, so silným prehľadom na trhu.
Každému kandidátovi poskytujeme spätnú väzbu aj v prípade, že profil kandidáta nevyhovuje. Zastrešíme celý výberový proces - od aktívneho vyhľadania a oslovenia kandidátov, predstavenie talentovaných kandidátov HR oddeleniu, až po úspešné obsadenie pozície. Viac na www.alexpeterson.sk
Každému kandidátovi poskytujeme spätnú väzbu aj v prípade, že profil kandidáta nevyhovuje. Zastrešíme celý výberový proces - od aktívneho vyhľadania a oslovenia kandidátov, predstavenie talentovaných kandidátov HR oddeleniu, až po úspešné obsadenie pozície. Viac na www.alexpeterson.sk
ID: 4494140
Dátum zverejnenia: 3.1.2023
2023-01-03
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Back office špecialista, Referent správy poistenia, Referent správy zmlúv Spoločnosť: ALEX PETERSON s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 450 EUR/mesiac