Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Admin and Billing Specialist s holandským jazykom
ALEX PETERSON s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 350 EUR/mesiac(vyššia mzda pre seniornejšieho kandidáta) + ročný bonus
Od 1 350 EUR/mesiac(vyššia mzda pre seniornejšieho kandidáta) + ročný bonus
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre významnú medzinárodnú spoločnosť hľadáme kandidáta s komunikatívnou nemčinou a záujmom rásť v oblasti účtovníctva. Vašimi zodpovednosťami na pozícii bude:
• spracovanie, kontrola a schvaľovanie dodávateľských faktúr
• priradenie faktúr do príslušných sekcií (najmä faktúry súvisiace so servisom automobilov, údržba, poistenie a pod.)
• komunikácia s dodávateľmi a internými oddeleniami v zahraničí
• administratívna agenda, archivácia dokumentov
• formálna kontrola faktúr, kontrola súladu so zmluvnými podmienkami a pod.
• participácia na zlepšovaní procesov
• spracovanie, kontrola a schvaľovanie dodávateľských faktúr
• priradenie faktúr do príslušných sekcií (najmä faktúry súvisiace so servisom automobilov, údržba, poistenie a pod.)
• komunikácia s dodávateľmi a internými oddeleniami v zahraničí
• administratívna agenda, archivácia dokumentov
• formálna kontrola faktúr, kontrola súladu so zmluvnými podmienkami a pod.
• participácia na zlepšovaní procesov
Zamestnanecké výhody, benefity
• reálna perspektíva rastu na vyššie pozície
• flexibilná pracovná doba, vhodná aj pre rodičov s malými deťmi
• možnosti rastu na ďalšie pozície
• bonusová zložka
• využívanie cudzieho jazyka a interné jazykové kurzy
• špeciálne zľavy na firemné produkty a služby
• príspevky do 3. piliera
• sick days, home office 2 dni v týždni, 25 dní dovolenky pre všetkých
• 4-eurové stravné lístky
• Multisport karta
• ďalšie benefity, pravidelne aktualizované, podľa požiadaviek zamestnancov
• flexibilná pracovná doba, vhodná aj pre rodičov s malými deťmi
• možnosti rastu na ďalšie pozície
• bonusová zložka
• využívanie cudzieho jazyka a interné jazykové kurzy
• špeciálne zľavy na firemné produkty a služby
• príspevky do 3. piliera
• sick days, home office 2 dni v týždni, 25 dní dovolenky pre všetkých
• 4-eurové stravné lístky
• Multisport karta
• ďalšie benefity, pravidelne aktualizované, podľa požiadaviek zamestnancov
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Medzinárodná leasingová spoločnosť.
Medzinárodná leasingová spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Holandský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• aktívna holandština je podmienkou (B1-B2), ústna aj písomná komunikácia
• mierne pokročilá angličtina, B1
• skúsenosti v oblasti fakturácie
• SŠ/VŠ so zameraním na účtovníctvo (môže byť nahradená relevantnou praxou)
• záujem učiť sa a rásť v oblasti účtovníctva
• precíznosť, spoľahlivosť, prozákaznícky prístup, príjemná komunikácia
• mierne pokročilá angličtina, B1
• skúsenosti v oblasti fakturácie
• SŠ/VŠ so zameraním na účtovníctvo (môže byť nahradená relevantnou praxou)
• záujem učiť sa a rásť v oblasti účtovníctva
• precíznosť, spoľahlivosť, prozákaznícky prístup, príjemná komunikácia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Personálno-poradenská spoločnosť, so zameraním na obsadzovanie pozícií špecialistov, obchodné pozície, manažérske a expertné pozície. Klientom garantujeme dostatočný know-how a senioritu našich konzultantov, so silným prehľadom na trhu.
Každému kandidátovi poskytujeme spätnú väzbu aj v prípade, že profil kandidáta nevyhovuje.
Zastrešíme celý výberový proces - od aktívneho vyhľadania a oslovenia kandidátov, predstavenie talentovaných kandidátov HR oddeleniu, až po úspešné obsadenie pozície.
Viac na www.alexpeterson.sk
Každému kandidátovi poskytujeme spätnú väzbu aj v prípade, že profil kandidáta nevyhovuje.
Zastrešíme celý výberový proces - od aktívneho vyhľadania a oslovenia kandidátov, predstavenie talentovaných kandidátov HR oddeleniu, až po úspešné obsadenie pozície.
Viac na www.alexpeterson.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4168570
Dátum zverejnenia: 24.9.2021
2021-09-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Ekonóm, Fakturant, Špecialista fakturácie a platieb, Účtovník Spoločnosť: ALEX PETERSON s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 350 EUR/mesiac