Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný konzultant
ALES a.s.
Miesto práce
Trenčín
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
Základná zložka mzdy: 1300 ,- EUR + osobné ohodnotenie , výsledné platové podmienky sa pohybujú v závislosti od znalostí, kvalifikácie a motivácie kandidáta.
Základná zložka mzdy: 1300 ,- EUR + osobné ohodnotenie , výsledné platové podmienky sa pohybujú v závislosti od znalostí, kvalifikácie a motivácie kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme do tímu šikovného Obchodného konzultanta. Ak ste komunikatívny, máte zmysel pre obchod a profesionálne vystupovanie pošlite nám svoje CV a Vašou pracovnou náplňou sa môže stať:
-Identifikácia nových príležitostí u zákazníka. Rozvoj a realizácia nových obchodných príležitostí.
-Aktívna starostlivosť o existujúcich klientov. Pravidelná komunikácia so zákazníkmi a obchodnými partnermi a zástupcami.
-Koordinácia obchodných aktivít u zákazníka.
-Príprava a vedenie obchodných jednaní s domáci i zahraničným zákazníkom a partnermi s cieľom maximálnych ekonomických výsledkov spoločnosti a prehĺbenia dobrých vzťahov s nimi.
-Spracovanie dokumentácie pre výberové konania a tendre.
-Príprava a predkladanie cenových ponúk a súvisiacich podkladov.
-Dohadovanie konečnej podoby zmluvných podmienok a príprava obchodných zmlúv.
-Príprava a realizácia prezentácie produktov spoločnosti, vrátane výstav a workshopov.
-Podieľanie sa na príprave obchodného a marketingového plánu, tvorbe a aktualizácii propagačných a marketingových materiálov.
-Identifikácia nových príležitostí u zákazníka. Rozvoj a realizácia nových obchodných príležitostí.
-Aktívna starostlivosť o existujúcich klientov. Pravidelná komunikácia so zákazníkmi a obchodnými partnermi a zástupcami.
-Koordinácia obchodných aktivít u zákazníka.
-Príprava a vedenie obchodných jednaní s domáci i zahraničným zákazníkom a partnermi s cieľom maximálnych ekonomických výsledkov spoločnosti a prehĺbenia dobrých vzťahov s nimi.
-Spracovanie dokumentácie pre výberové konania a tendre.
-Príprava a predkladanie cenových ponúk a súvisiacich podkladov.
-Dohadovanie konečnej podoby zmluvných podmienok a príprava obchodných zmlúv.
-Príprava a realizácia prezentácie produktov spoločnosti, vrátane výstav a workshopov.
-Podieľanie sa na príprave obchodného a marketingového plánu, tvorbe a aktualizácii propagačných a marketingových materiálov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca na zaujímavých projektoch doma aj v zahraničí
- možnosti odborného vzdelávania a profesijného rastu
- práca v príjemnom a dynamickom kolektíve
- hodnotenie a profesijný postup v závislosti od dosahovaných výsledkov
- zamestnanecké benefity
- sociálny program (príspevok na DDS,..)
- jazykové kurzy
- sociálne a športové aktivity hradené spoločnosťou
- možnosti odborného vzdelávania a profesijného rastu
- práca v príjemnom a dynamickom kolektíve
- hodnotenie a profesijný postup v závislosti od dosahovaných výsledkov
- zamestnanecké benefity
- sociálny program (príspevok na DDS,..)
- jazykové kurzy
- sociálne a športové aktivity hradené spoločnosťou
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu nám zašlite Váš profesijný životopis spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT, ekonomické zameranie, marketing
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Ruský jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Základné znalosti z oblasti ekonómie, základy psychológie, znalosti z oblasti IT vo vzťahu k činnosti spoločnosti, znalosť metód prieskumu trhu, znalosť SW produktov,
- Rozvinuté komunikačné a argumentačné zručnosti, ovládanie techniky predaja.
-Profesionálne vystupovanie, schopnosť improvizácie.
-Proaktívny prístup k zákazníkom, zvládanie stresových situácii, odolnosť voči neúspechu.
-Zodpovednosť za svoju prácu a výsledky
- Rozvinuté komunikačné a argumentačné zručnosti, ovládanie techniky predaja.
-Profesionálne vystupovanie, schopnosť improvizácie.
-Proaktívny prístup k zákazníkom, zvládanie stresových situácii, odolnosť voči neúspechu.
-Zodpovednosť za svoju prácu a výsledky
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
ALES je medzinárodná IT spoločnosť zaoberajúca sa vývojom komplexných systémov určených pre riadenie letovej prevádzky a systémov velenia a riadenia pre ozbrojené sily.
Zákaznícke riešenia sú vyvíjané s využitím technológie in-house. Sú rozšírené poskytovaním doplnkových služieb a zákazníckej podpory.
Spoločnosť pôsobí na domácich aj zahraničných trhoch.
Zákaznícke riešenia sú vyvíjané s využitím technológie in-house. Sú rozšírené poskytovaním doplnkových služieb a zákazníckej podpory.
Spoločnosť pôsobí na domácich aj zahraničných trhoch.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3804764
Dátum zverejnenia: 8.11.2019
2019-11-08
lokalita: Trenčín Pozícia: Obchodný manažér, Obchodný zástupca Spoločnosť: ALES a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Základná zložka mzdy: 1300 ,- EUR + osobné ohodnotenie , výsledné platové podmienky sa pohybujú v závislosti od znalostí, kvalifikácie a motivácie kandidáta.