Obchodný konzultant

ALES a.s.

Miesto práce
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme do tímu šikovného Obchodného konzultanta. Ak ste komunikatívny, máte zmysel pre obchod a profesionálne vystupovanie pošlite nám svoje CV a Vašou pracovnou náplňou sa môže stať:
-Identifikácia nových príležitostí u zákazníka. Rozvoj a realizácia nových obchodných príležitostí.
-Aktívna starostlivosť o existujúcich klientov. Pravidelná komunikácia so zákazníkmi a obchodnými partnermi a zástupcami.
-Koordinácia obchodných aktivít u zákazníka.
-Príprava a vedenie obchodných jednaní s domáci i zahraničným zákazníkom a partnermi s cieľom maximálnych ekonomických výsledkov spoločnosti a prehĺbenia dobrých vzťahov s nimi.
-Spracovanie dokumentácie pre výberové konania a tendre.
-Príprava a predkladanie cenových ponúk a súvisiacich podkladov.
-Dohadovanie konečnej podoby zmluvných podmienok a príprava obchodných zmlúv.
-Príprava a realizácia prezentácie produktov spoločnosti, vrátane výstav a workshopov.
-Podieľanie sa na príprave obchodného a marketingového plánu, tvorbe a aktualizácii propagačných a marketingových materiálov.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

Základná zložka mzdy: 1300 ,- EUR + osobné ohodnotenie , výsledné platové podmienky sa pohybujú v závislosti od znalostí, kvalifikácie a motivácie kandidáta.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca na zaujímavých projektoch doma aj v zahraničí
- možnosti odborného vzdelávania a profesijného rastu
- práca v príjemnom a dynamickom kolektíve
- hodnotenie a profesijný postup v závislosti od dosahovaných výsledkov
- zamestnanecké benefity
- sociálny program (príspevok na DDS,..)
- jazykové kurzy
- sociálne a športové aktivity hradené spoločnosťou

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu nám zašlite Váš profesijný životopis spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT, ekonomické zameranie, marketing

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Ruský jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Základné znalosti z oblasti ekonómie, základy psychológie, znalosti z oblasti IT vo vzťahu k činnosti spoločnosti, znalosť metód prieskumu trhu, znalosť SW produktov,
- Rozvinuté komunikačné a argumentačné zručnosti, ovládanie techniky predaja.
-Profesionálne vystupovanie, schopnosť improvizácie.
-Proaktívny prístup k zákazníkom, zvládanie stresových situácii, odolnosť voči neúspechu.
-Zodpovednosť za svoju prácu a výsledky

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

-ALES je medzinárodná IT spoločnosť zaoberajúca sa vývojom komplexných systémov určených pre riadenie letovej prevádzky a systémov protivzdušnej obrany.
-Zákaznícke riešenia sú vyvíjané s využitím technológie in-house. Sú rozšírené poskytovaním doplnkových služieb a nepretržitej zákazníckej podpory.
-Spoločnosť pôsobí na domácich aj zahraničných trhoch.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Adresa spoločnosti

ALES a.s.
Soblahovská 2050
911 01 Trenčín
http://www.ales.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Katarína Galajdová
E-mail: poslať životopis
ID: 3804764   Dátum zverejnenia: 8.11.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   Základná zložka mzdy: 1300 ,- EUR + osobné ohodnotenie , výsledné platové podmienky sa pohybujú v závislosti od znalostí, kvalifikácie a motivácie kandidáta.