Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Care Specialist
ALEF Distribution SK, s. r. o.
Miesto práce
Galvaniho, Bratislava
Galvaniho, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac+ pravidelné bonusy. Nástupná mzda je závislá od skúseností kandidáta a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 1 300 € brutto + bonusy.
1 300 EUR/mesiac+ pravidelné bonusy. Nástupná mzda je závislá od skúseností kandidáta a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 1 300 € brutto + bonusy.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
* Zodpovednosť za informácie o dostupnosti a termínoch dodania tovaru a postúpenie získaných informácií zákazníkom a obchodnému oddeleniu
* Potvrdzovanie predajných objednávok
* Komunikácia zmien zákazníkom a obchodnému oddeleniu
* V spolupráci s obchodným oddelením riešiť a komunikovať požiadavky zákazníka
* Operatívne riešenie neštandardných požiadaviek zákazníkov, obchodného oddelenia a iných oddelení
* Rezervácie tovaru z nákupných objednávok a externých skladov
* Nákup tovaru v rámci ALEF group (IC)
* Správa licencií, nákup, zmena platnosti licencií
* Komunikácia s prepravnými spoločnosťami, zabezpečovanie vnútroštátnej a zahraničnej prepravy na základe požiadaviek
* Komunikácia s colnicou, predkladanie dokumentov potrebných k colnému konaniu
* Účtovanie nákupných faktúr, vystavovanie zálohových faktúr
* Potvrdzovanie predajných objednávok
* Komunikácia zmien zákazníkom a obchodnému oddeleniu
* V spolupráci s obchodným oddelením riešiť a komunikovať požiadavky zákazníka
* Operatívne riešenie neštandardných požiadaviek zákazníkov, obchodného oddelenia a iných oddelení
* Rezervácie tovaru z nákupných objednávok a externých skladov
* Nákup tovaru v rámci ALEF group (IC)
* Správa licencií, nákup, zmena platnosti licencií
* Komunikácia s prepravnými spoločnosťami, zabezpečovanie vnútroštátnej a zahraničnej prepravy na základe požiadaviek
* Komunikácia s colnicou, predkladanie dokumentov potrebných k colnému konaniu
* Účtovanie nákupných faktúr, vystavovanie zálohových faktúr
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame:
- profesionálne zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- príjemnú otvorenú atmosféru v celej firme, priateľské pracovné prostredie.
- podporujeme osobný aj profesný rozvoj – možnosť zúčastniť sa rôznych školení, tréningov, konferencií, interné vzdelávanie
- program "Odporuč kamaráta" a získaj finančnú odmenu
- finančný príspevok na stravovanie vo výške 5 Eur /odpracovaný deň
- systém zamestnaneckých benefitov ( dovolenka navyše; akcie - teambuildingy; ovocie, kava, čaj sú samozrejmosťou...)
- profesionálne zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- príjemnú otvorenú atmosféru v celej firme, priateľské pracovné prostredie.
- podporujeme osobný aj profesný rozvoj – možnosť zúčastniť sa rôznych školení, tréningov, konferencií, interné vzdelávanie
- program "Odporuč kamaráta" a získaj finančnú odmenu
- finančný príspevok na stravovanie vo výške 5 Eur /odpracovaný deň
- systém zamestnaneckých benefitov ( dovolenka navyše; akcie - teambuildingy; ovocie, kava, čaj sú samozrejmosťou...)
Informácie o výberovom konaní
Pracovná zmluva sa uzatvára na dobu určinú 1 rok. V prípade obojstrannej spokojnos sa neskôr mení pracovný pomer na dobu neurčitú.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* Skúsenosti s poskytovaním informácií zákazníkom
* Výhodou znalosť logistických postupov a procesov
* Základné znalosti postupov účtovania
* Dobré komunikačné a organizačné schopnosti
* Schopnosť spolupracovať s ostatnými oddeleniami spoločnosti
* Schopnosť pracovať samostatne, zvládať stres, spolupracovať s nadriadenými a kolegami
* Aktívny a zodpovedný prístup k práci
* Výhodou znalosť logistických postupov a procesov
* Základné znalosti postupov účtovania
* Dobré komunikačné a organizačné schopnosti
* Schopnosť spolupracovať s ostatnými oddeleniami spoločnosti
* Schopnosť pracovať samostatne, zvládať stres, spolupracovať s nadriadenými a kolegami
* Aktívny a zodpovedný prístup k práci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
ALEF je spoľahlivým dodávateľom informačných technológií od roku 1994. Dnes patríme medzi najväčších a najsilnejších distribútorov vo východnej Európe – s pobočkami na Slovensku, v Českej republike, Maďarsku, Slovinsku, Chorvátsku, Srbsku, Rumunsku a Grécku. Špecializujeme sa na technológie spoločnosti Cisco, s ktorými máme viac ako dvadsaťročné skúsenosti. Naše portfólio dopĺňajú produkty spoločností NetApp, F5 Networks, AWS, Microsoft, Splunk.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4450373
Dátum zverejnenia: 30.11.2022
2022-11-30
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Koordinátor, Logistik, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: ALEF Distribution SK, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac