Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka riaditeľa
Aldobec technologies, s.r.o.
Miesto práce
Staré Grunty 53, 841 04 Bratislava, Bratislava
Staré Grunty 53, 841 04 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme akčnú a flexibilnú osobu, ktorá bude pravou rukou riaditeľa spoločnosti. Práca asistentky riaditeľa zahŕňa:
• administratívna práca a podpora konateľa
• zabezpečovanie plynulého chodu spoločnosti počas neprítomnosti riaditeľa
• prijímanie a vybavovanie telefonátov, vedenie korešpondencie
• príprava podkladov na stretnutia
• komunikácia s klientmi spoločnosti
• tvorba kalkulácií a ekonomických podkladov (Excel)
• príprava podkladov pre účtovníčku, evidencia dokumentov
• administratívna práca a podpora konateľa
• zabezpečovanie plynulého chodu spoločnosti počas neprítomnosti riaditeľa
• prijímanie a vybavovanie telefonátov, vedenie korešpondencie
• príprava podkladov na stretnutia
• komunikácia s klientmi spoločnosti
• tvorba kalkulácií a ekonomických podkladov (Excel)
• príprava podkladov pre účtovníčku, evidencia dokumentov
Zamestnanecké výhody, benefity
Flexibilná pracovná doba, priateľská pracovná atmosféra a úzky pracovný kolektív so skvelými kolegami. Práca je zaujímavá a dynamická. Dovolenka preplácaná nad rámec mesačnej mzdy. Služobný telefón. Možnosť dovzdelávania Anglického jazyka.
Informácie o výberovom konaní
Štruktúrovaný životopis a vašu aktuálnu fotografiu prosím zasielajte na email: [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomika a manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Znalosť práce na PC, Programy Word, Excel, Outlook
• Zodpovednosť
• Samostatnosť
• Dobré organizačné schopnosti
• Komunikačné schopnosti
• Príjemné vystupovanie
• Znalosť podvojného účtovníctva výhodou
• Zodpovednosť
• Samostatnosť
• Dobré organizačné schopnosti
• Komunikačné schopnosti
• Príjemné vystupovanie
• Znalosť podvojného účtovníctva výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Aldobec technologies, s.r.o. je spolu so spoločnosťou Sygic, a.s. a ďalšími firmami členom medzinárodnej skupiny W.A.G payement solutions a.s., zabezpečuje vývoj komplexného monitoringu vozidiel a správy vozových parkov na celoeurópskom trhu. Snahou spoločnosti je vyvíjať vysoko kvalitné systémy, postavené na najnovších technológiách.
Produkty našej skupiny sú vedúcimi na európskom trhu a vždy klientom prinášajú efektívne a účinné riešenia.
V súčasnosti poskytujeme naše produkty do 14-tich krajín Európy. On-line je monitorovaných viac ako 100.000 vozidiel. Od roku 2008 sme strategickým partnerom spoločnosti DHL Express a DHL Freight, ktoré využívajú komplexný systém riadenia a monitorovania kamiónovej prepravy.
Produkty našej skupiny sú vedúcimi na európskom trhu a vždy klientom prinášajú efektívne a účinné riešenia.
V súčasnosti poskytujeme naše produkty do 14-tich krajín Európy. On-line je monitorovaných viac ako 100.000 vozidiel. Od roku 2008 sme strategickým partnerom spoločnosti DHL Express a DHL Freight, ktoré využívajú komplexný systém riadenia a monitorovania kamiónovej prepravy.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2238837
Dátum zverejnenia: 2.12.2016
2016-12-02
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Aldobec technologies, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou