
Office manager, Advokátsky koncipient
AKMV advokátska kancelária s. r. o.
Miesto práce
Pluhová, Bratislava
Pluhová, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac
1 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do našej advokátskej kancelárie obsadzujeme 2 pozície. Hľadáme budúcich kolegov, ktorí majú záujem o dlhodobé a stabilné zamestnanie.
1. OFFICE MANAGER
Hľadáme spoľahlivého kolegu/kolegyňu, ktorý/á sa postará o plynulý chod recepcie a administratívnu podporu.
- Zodpovednosť za plynulý chod recepcie (dvíhanie telefónov, uvádzanie návštev, príprava kancelárie na stretnutia)
- Administratívna podpora (kopírovanie, skenovanie, archivácia, skartácia a iné)
- Spracovanie riadnej a elektronickej pošty (došlej aj odoslanej), podanie zásielok na pošte
- Zabezpečenie chodu spoločnosti (objednávanie kancelárskeho vybavenia, dohľad nad čistotou, hlásenie opráv a porúch)
- Vybavovanie emailovej komunikácie, príprava jednoduchých písomností
- Komunikácia s úradmi, súdmi
- Kompletný Back-office support pre vedenie a ostatných zamestnancov
- Ďalšie úlohy ad hoc podľa pokynov vedenia a ostatných zamestnancov
- anglický jazyk na komuniatívnej úrovni je podmienkou
- Pracovná doba: PO - PI od 8,30 hod. – 17,00 hod. (30 min na obed)
- práca na pracovnú zmluvu (nie živnosť)
2. ADVOKÁTSKY KONCIPIENT
príprava a kontrola právnych dokumentov (zmluvy, podania, stanoviská a pod.)
zastupovanie klientov pred súdmi
komunikácia s klientmi (aj v anglickom jazyku), súdmi, úradmi a inými subjektmi
právna analýza legislatívy a právnej literatúry
vypracovanie právnych stanovísk a analýz
Zamestnanecké výhody, benefity
mladý, príjemný kolektív,
odmeny podľa výkonu,
raňajky a ovocie v kancelárii,
stabilná spoločnosť na trhu viac ako 12 rokov.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka zaujala, poprosíme poslať životopis na recepcia@akmv.sk. Výberové konanie prebieha z 2 kôl - 1. kolo písomný pohovor, 2. kolo osobné stretnutie s vedením.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
15.7.2025 (ostáva ešte 0 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Gmail - Pokročilý
Práca s počítačom - Pokročilý
Gmail - Pokročilý
Práca s počítačom - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Výborný time-management a organizačné schopnosti, schopnosť riešiť viac požiadaviek naraz
- Vyžaduje sa komunikatívna znalosť anglického jazyka slovom aj písmom
- Príjemné, reprezentatívne a slušné vystupovanie
- Vysoká miera zodpovednosti a spoľahlivosti
- Dochvíľnosť, precíznosť, lojálnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
AKMV advokátska kancelária s.r.o. poskytuje právne služby domácim i zahraničným klientom od roku 2012. Viac informácií na www.akmv.sk.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
Kontakt
ID: 5104663
Dátum zverejnenia: 23.6.2025
2025-06-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Advokátsky koncipient, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: AKMV advokátska kancelária s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac