Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Oddelenie zákazníckej podpory
AIRNET s.r.o.
Miesto práce
Trnava
Trnava
Druh pracovného pomeru
živnosť
živnosť
Termín nástupu
IHNEĎ
IHNEĎ
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 100 EUR/mesiac800-1100€ brutto podľa skúseností
800 - 1 100 EUR/mesiac800-1100€ brutto podľa skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho mladého tímu hľadáme posilu. Budete osobou, ktorá bude komunikovať so zákazníkmi.
• Aktívna komunikácia s existujúcimi zákazníkmi a monitorovanie ich spokojnosti,
• Zdvíhanie zákazníckej linky a vybavovanie požiadaviek klientov a záujemcov
• Obvolávanie klientov na dennej báze
• Ponuka výhodnejších služieb pre existujúcich zákazníkov
• Príprava zmluvných dokumentov
• Plánovanie výjazdov pre technikov
• Administratívne práce
• Základné práce v oblasti marketingu
• Vybavovanie pošty, zásielok, drobných nákupov
Výhodu máš, ak si kreatívna/y a vieš vytvárať aj rôzne propagačné materiály ako sú letáky. Hľadáme človeka, ktorý sa vie rýchlo učiť, nespolieha sa len na druhých, ale snaží sa sám aktívne hľadať riešenia. Pracuje sa od 09:00-17:00 počas pracovných dní.
• Aktívna komunikácia s existujúcimi zákazníkmi a monitorovanie ich spokojnosti,
• Zdvíhanie zákazníckej linky a vybavovanie požiadaviek klientov a záujemcov
• Obvolávanie klientov na dennej báze
• Ponuka výhodnejších služieb pre existujúcich zákazníkov
• Príprava zmluvných dokumentov
• Plánovanie výjazdov pre technikov
• Administratívne práce
• Základné práce v oblasti marketingu
• Vybavovanie pošty, zásielok, drobných nákupov
Výhodu máš, ak si kreatívna/y a vieš vytvárať aj rôzne propagačné materiály ako sú letáky. Hľadáme človeka, ktorý sa vie rýchlo učiť, nespolieha sa len na druhých, ale snaží sa sám aktívne hľadať riešenia. Pracuje sa od 09:00-17:00 počas pracovných dní.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť odborného rastu a neustáleho vzdelávania v telekomunikačnej sfére,
- Služobný mobil.
- Služobný mobil.
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme iba uchádzačov, s ktorými máme záujem zrealizovať pohovor. CV zasielajte na [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Do nášho tímu patríš, keď:
• Si komunikatívna/y,
• Máš príjemné vystupovanie,
• Spisovne rozprávaš,
• Máš plnú hlavu originálnych nápadov,
• Si tímový hráč,
• Chceš neustále zlepšovať veci okolo seba,
• Máš porozumenie pre nekončiace požiadavky klientov
• Si komunikatívna/y,
• Máš príjemné vystupovanie,
• Spisovne rozprávaš,
• Máš plnú hlavu originálnych nápadov,
• Si tímový hráč,
• Chceš neustále zlepšovať veci okolo seba,
• Máš porozumenie pre nekončiace požiadavky klientov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme moderná firma, ktorá svojimi službami prosperuje na trhu už viac ako 12 rokov v oblasti telekomunikácií. Na základe dlhoročných skúseností a moderných technológií ponúkame internetové pripojenie pre firmy a domácnosti, komplexné riešenie inteligentnej domácnosti, kamerových a zabezpečovacích systémov.
Kontaktovaní budú iba vybraní uchádzači.
Kontaktovaní budú iba vybraní uchádzači.
ID: 2432464
Dátum zverejnenia: 12.2.2021
2021-02-12
lokalita: Trnava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: AIRNET s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac