Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Service v SK, CZ alebo HU, práca na IČO a z domova
Air Products Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
živnosť
živnosť
Termín nástupu
01/10/2019
01/10/2019
Mzdové podmienky (brutto)
Celková odmena brutto od 800 do 950 EUR za mesiac
Celková odmena brutto od 800 do 950 EUR za mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zástupca(kyňa) oddelenia služieb zákazníkom - práce z CZ, SK alebo HU, komunikácia s CZ alebo HU zákazníkmi
Customer Service Representative - práca na IČO a z domova
Rád/a komunikuješ so zákazníkmi? Chceš byť súčasťou priateľského kolektívu?
Tvoja úloha je jednoduchá a zároveň veľmi dôležitá. Budeš dvíhať telefón, odpisovať na emaily, kontrolovať a spravovať objednávky, pomáhať s administratívnym chodom firmy na zákazníckom servise na maďarskom trhu. Toto bude tvoja primárna náplň práce, ale nie jediná. Budeš sa podieľať na raste firmy, navrhovať zlepšenia, podielať sa na inováciách, ktoré povedú k lepšiemu imidžu firmy a spokojnosti zákazníka. Môžeš byť súčasťou niečoho, čo stále rastie a má veľký potenciál.
Ako Zástupca(kyňa) oddelenia služieb zákazníkom budeš
• Komunikovať s maďarskými zákazníkmi a agentúrami
• Obsluhovať zákaznícku linku v rámci Maďarskej republiky v spolupráci s Českou republikou
• Riešiť požiadavky a potreby zákazníkov na maďarskom trhu (telefón a email)
• Budovať dobré a dlhodobé vzťahy so zákazníkmi
• Proaktívne komunikovať so zákazníkmi
• Vytvárať cenové ponuky, zmluvy
• Prijímať objednávky, reklamácie
• Pripravovať reporty, administrativa, archivácia, analýza
• Podiel na prekladoch do maďarského jazyka
Od Zástupca(kyňa) oddelenia služieb zákazníkom očakávame
• SŠ vzdelanie
• Znalosť maďarského/slovenského jazyka
• Anglický jazyk základná úroveň
• Príjemné vystupovánie a orientáciu na zákazníka a jeho potreby
• Výborné komunikačné a organizačné schopnosti
• Iniciatívny prístup k práci, zodpovednosť, samostatnosť
• Znalosť práce na PC (MS Office, SAP výhodou)
• Odolnosť voči stresu
• Zmysel pre tímovú prácu
Customer Service Representative - práca na IČO a z domova
Rád/a komunikuješ so zákazníkmi? Chceš byť súčasťou priateľského kolektívu?
Tvoja úloha je jednoduchá a zároveň veľmi dôležitá. Budeš dvíhať telefón, odpisovať na emaily, kontrolovať a spravovať objednávky, pomáhať s administratívnym chodom firmy na zákazníckom servise na maďarskom trhu. Toto bude tvoja primárna náplň práce, ale nie jediná. Budeš sa podieľať na raste firmy, navrhovať zlepšenia, podielať sa na inováciách, ktoré povedú k lepšiemu imidžu firmy a spokojnosti zákazníka. Môžeš byť súčasťou niečoho, čo stále rastie a má veľký potenciál.
Ako Zástupca(kyňa) oddelenia služieb zákazníkom budeš
• Komunikovať s maďarskými zákazníkmi a agentúrami
• Obsluhovať zákaznícku linku v rámci Maďarskej republiky v spolupráci s Českou republikou
• Riešiť požiadavky a potreby zákazníkov na maďarskom trhu (telefón a email)
• Budovať dobré a dlhodobé vzťahy so zákazníkmi
• Proaktívne komunikovať so zákazníkmi
• Vytvárať cenové ponuky, zmluvy
• Prijímať objednávky, reklamácie
• Pripravovať reporty, administrativa, archivácia, analýza
• Podiel na prekladoch do maďarského jazyka
Od Zástupca(kyňa) oddelenia služieb zákazníkom očakávame
• SŠ vzdelanie
• Znalosť maďarského/slovenského jazyka
• Anglický jazyk základná úroveň
• Príjemné vystupovánie a orientáciu na zákazníka a jeho potreby
• Výborné komunikačné a organizačné schopnosti
• Iniciatívny prístup k práci, zodpovednosť, samostatnosť
• Znalosť práce na PC (MS Office, SAP výhodou)
• Odolnosť voči stresu
• Zmysel pre tímovú prácu
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame?
• Prácu z domova, (alebo odtiaľ kde práve si - v CZ, SK alebo HU)
• Prácu na IČO (nejedná sa o pracovný pomer)
• Zaujímavú odmenu + bónus za odvedenú prácu
• Samostatnú prácu v úspešnej medzinárodnej spoločnosti
• Notebook, telefón
• Školenia, meetingy, teambuildingové akcie
• Vynikajúcu príležitosť pre profesný rast
• Aj keď sme korporát, i tak u nás nechýba ľudskosť - máme silnú kultúru podporujúcu rešpekt, výzvy a inováciu
• Prácu z domova, (alebo odtiaľ kde práve si - v CZ, SK alebo HU)
• Prácu na IČO (nejedná sa o pracovný pomer)
• Zaujímavú odmenu + bónus za odvedenú prácu
• Samostatnú prácu v úspešnej medzinárodnej spoločnosti
• Notebook, telefón
• Školenia, meetingy, teambuildingové akcie
• Vynikajúcu príležitosť pre profesný rast
• Aj keď sme korporát, i tak u nás nechýba ľudskosť - máme silnú kultúru podporujúcu rešpekt, výzvy a inováciu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Maďarský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Air Products so sídlom v Pensylvánii v USA je poprednou svetovou spoločnosťou zameranou na výrobu technických plynov a technológií. Air Products zamestnáva 21 000 zamestnancov v 50 krajinách sveta a usiluje o to, aby sa stala najbezpečnejším a najefektívnejším výrobcom technických plynov na svete s cieľom vždy poskytovať najlepšie služby svojim zákazníkom.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3767967
Dátum zverejnenia: 20.9.2019
2019-09-20
lokalita: Práca z domu Pozícia: Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Air Products Slovakia, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Celková odmena brutto od 800 do 950 EUR za mesiac