Customer Service Representative

Ahoy Career

Miesto práce
Athens, Greece
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiac= Mesačné bonusy = 13. a 14. plat

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme šikovných ľudí na pozície Customer Service Specialist pre prácu s rozličnými klientmi v krásnom Grécku.

Ponúkame skvelú príležitosť pracovať v medzinárodnom prostredí, pomáhať zákazníkom a rozvíjať svoje komunikačné zručnosti. Ak hľadáte prácu, ktorá kombinuje starostlivosť o klientov s jedinečnými skúsenosťami v zahraničí, táto ponuka je pre vás.

Okrem práce v atraktívnom prostredí je k dispozícii aj podpora pri relokácii a ďalšie benefity.

Pozícia je vhodná na štart a ukáže ti ako to vyzerá v korporátom prostredí v zahraničí.


  • Telefonická komunikácia so zákazníkom
  • Pomoc pri riešení problémov zákazníkov
  • Budete prvým kontaktným bodom v zákazníckom servise pre renomovanú nemeckú automobilku, poprednú tabakovú spoločnosť a známy globálny vyhľadávač.
  • Zabezpečenie vysokej úrovne partnerských služieb a pozitívnych skúseností zákazníkov

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Spolupráca na základe pracovnej zmluvy
  • Možnosť získať bonusy na základe výkonu
  • 13. a 14. plat
  • Relokačný balík = 300 Eur + ubytovanie na 3. týždne
  • Súkromné zdravotné poistenie
  • Extra platená dovolenka
  • Stravenky
  • Plne hradené školenia
  • Možnosť ďalšieho kariérneho rastu

Informácie o výberovom konaní

Pošli nám prosím ťa svoj životopis v Anglickom jazyku.

S relokáciou do Grécka ti pomôže náš Community Manager team.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Náš klient pôsobí v odvetví outsourcingu podnikových procesov (BPO).

Poskytuje služby v oblasti správy zákazníckych skúseností, starostlivosti o zákazníkov, technickej podpory a ďalších outsourcovaných služieb pre rôzne spoločnosti z odvetví ako telekomunikácie, zdravotníctvo, bankovníctvo a ďalšie.
Špecializuje sa na správu zákazníckej komunikácie prostredníctvom call centier a digitálnych podporných kanálov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Základy
Komunikačné schopnosti - Mierne pokročilý
Zákaznícky servis - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Slovenský jazyk = native
  • Pozícia je určená aj pre osoby so znalosťou Českého jazyka
  • Anglický jazyk na čo najmenej B2 úrovni
  • Minimálne stredoškolské vzdelanie
  • Bežné počítačové zručnosti
  • Flexibilita – v sezónnom období je predĺžený pracovný čas a dve zmeny (ranná a popoludnajšia)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Ahoy!

Sme medzinárodná spoločnosť z oblasti ľudských zdrojov. Špecializujeme sa na poskytovanie náborových služieb pre spoločnosti, ktoré so sídlom v Poľsku, Grécku, Bulharsku, Rumunsku smerujú svoje aktivity na český, slovenský, maďarský, nemecký, holandský a rumunský trh.
Následne sa pre našich klientov snažíme nájsť vhodného kandidáta a naštartovať mu tak kariéru v zahraničí.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 4941972  Dátum zverejnenia: 15.10.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac