Organisation freak - guru zájazdov cestovnej kancelárie

AGRITOURS Slovakia, cestovná kancelária , s.r.o.

Miesto práce
Sokolská, Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Júl 2021
Mzdové podmienky (brutto)
750 - 1 000 EUR/mesiac750 - 1 000 EUR brutto (podľa odbornosti a úrovne skúseností) + ďalšie odmeny na základe predaja

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

čo bude obsahom práce:
Spolu s outgoing manažérom zistíte, čo Váš klient potrebuje a naplánujete jeho cestu. Následne budete samostatne komunikovať s partnerskými CK, hotelmi, sprievodcami, dopravcami a zhromaždíte vhodné cenové ponuky. Všetko spracujete do kalkulácie. Výsledkom Vašej práce bude detailná ponuka pre Vášho klienta, o ktorého sa budete starať i naďalej a objednáte všetky ním potvrdené služby. Vystavíte voucher k ceste, vytlačíte letenky a pošlete mu detailný program so želaním nezabudnuteľnej cesty.

Po jej skončení dostanete príležitosť zdieľať s klientom jeho zážitok a zistíte, či počas celej cesty „svietilo slnko“, lebo v našej kancelárii je koniec každej cesty začiatkom tej ďalšej.

Zamestnanecké výhody, benefity

čo môžete očakávať:
Naša spoločnosť ponúka prácu na TTP, krásne svetlé priestory v historickej vile, nadšený podporujúci team „organizačných freakov“ a dlhodobú spoluprácu.

Umožňujeme flexibilitu práce na jednotlivých úlohách s možnosťou home office. U nás si môžete plánovať svoju dovolenku aj v lete a tiež všetky svoje víkendy bez obmedzení.

Odmeňujeme fixnou časťou mzdy, ale radi sa delíme aj s dosiahnutým ziskom na každom Vami zrealizovanom zážitku. Nešetríme ani na slovnom ocenení, podpore a umožnení ďalšieho profesionálneho rastu. Ponúkame férovú spätnú väzbu, sme pyšní na svoju náročnosť a profesionalitu, hľadáme vždy riešenia a nikdy sa nevzdávame.

zamestnanecké výhody:
výhodný odmeňovací systém
hodiny anglickej konverzácie
vzdelávanie s koučom
flexibilný pracovný čas
príspevok na stravu vo forme stravných lístkov
koncoročné odmeny podľa výkonnosti
občasné služobné cesty
zľavy na relax/wellness pobyty
dovolenka čerpaná v lete
teambuildingové aktivity
darček na narodeniny, meniny,
práca PON-PIA (v sobotu a nedeľu máme zatvorené)
moderné priestory CK s možnosťou parkovania v širšom centre mesta
možnosť práce z home office
firemný mobil

Informácie o výberovom konaní

Ak sa Váš „organisation freak“ ozval a cítite, že toto je Váš dream job, kde by ste mohli byť spokojný, napíšte nám.

Pošlite nám svoj životopis a motivačný list, (v ktorom sa nám bližšie predstavíte a načrtnete Vašu motiváciu pre spoluprácu) najneskôr do 11.06.2021 na adresu: [email protected].

Na základe Vášho životopisu a motivačného listu sa s Vami skontaktujeme a pozveme Vás na výberové konanie.

Budeme kontaktovať všetkých uchádzačov, ktorí pošlú motivačný list.

V prípade otázok sme tu pre Vás na telefónnom čísle:
Marcela Lauková, majiteľka cestovnej kancelárie, 0903 802 055

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Učtovný software - Základy

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

cestovný ruch, obchod, ekonomika

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

koho hľadáme:
Nenadarmo sa hovorí, že v príprave tkvie úspešný výsledok, preto hľadáme „organisation freaka“, pokojného, poriadkumilovného, spoľahlivého a skôr introvertného guru zájazdov cestovnej kancelárie Agritours, ktorého príprava zážitkov baví ešte viac ako samotné cestovanie.

Excel je z počítačových programov Váš najlepší priateľ, milujete analyzovanie, presnosť a detaily. Z detailov skladáte celkový obraz, v našom prípade cestu na mieru pre verného klienta.

Rozumiete písanému slovu v angličtine a nebojíte sa hovoriť, i keď s menšími chybami. Budete spolupracovať s outgoing manažérom a to hlavné, čo od Vás budeme chcieť je, zapracovať všetky detaily a na nič nezabudnúť. To podstatné je, aby ste boli výborný organizátor a analytik, ale ak v sebe objavíte potrebu posúvať sa ďalej, môže sa z Vás stať i skutočný certifikovaný travel professional.

Náš ideálny kolega má už niečo odpracované a odžité (prax viac ako 5 rokov). Zo všetkých činností je Vám najbližšie organizovanie, plánovanie a kalkulovanie. Avšak ak ste absolvent alebo kandidát s kratšou praxou, ktorému sú uvedené činnosti veľmi blízke a chcete sa rýchlo učiť, neváhajte a dajte nám tiež o sebe vedieť.

Vzdelanie v oblasti cestovného ruchu môže byť výhodou, ale určite nie je rozhodujúce. To najdôležitejšie je Vaša osobnosť a motivácia.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme Agritours Slovakia - etablovaná cestovná kancelária pôsobiaca na trhu 17 rokov.
Zameriavame sa na skupinovú klientelu a našim klientom plníme cestovateľské sny nad ich očakávania. Vytvárame nevšedné zážitky a to nás na našej práci baví najviac. Naše hodnoty sú profesionalita, promptnosť a kvalita. Záleží nám na spokojnosti našich zákazníkov, ktorí na nás oceňujú, že to, čo sľúbime, aj dodržíme a vieme, čo robíme.
Medzi nami štrukturovanými si ďalší ´“štrukturovaný“ nájde ľahko svoje miesto a bude sa tu cítiť výborne.

Nejde nám o rast obratu, ide nám o rast spokojnosti našich zákazníkov, partnerov a zamestnancov. Chceme si užívať našu prácu, vytvárať nezabudnuteľné hodnoty – spomienky našich klientov a dosahovať férový zisk, ktorý nám bude odmenou za dobre vykonanú prácu.

Z viery v tieto hodnoty rozširujeme náš team o človeka, ktorý tu nájde druhý domov ľudsky i profesionálne.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 4078887  Dátum zverejnenia: 11.5.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 750 EUR/mesiac