Účtovník jednoduchého a podvojného účtovníctva

AG Consulting Office s.r.o.

Miesto práce
Ulica L. Amadého 1514/50, Gabčíkovo
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
29.4.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň práce pre pozíciu Účtovník jednoduchého a podvojného účtovníctva zahŕňa:

  • Úplné vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva
  • Vyhotovenie rôznych štatistík
  • Administratívne práce

Ďalšie príklady typickej náplne práce pre pozíciu Účtovník jednoduchého a podvojného účtovníctva môžu zahŕňať:

  • Overovanie faktúr a ich správne zaúčtovanie do účtovníctva
  • Vedenie daňových evidencií a príprava daňových priznaní

Na tejto pozícii sa budete zvyčajne venovať:

  • Podvojnému účtovníctvu
  • Administratívnym prácam

Typický deň na tejto pozícii zahŕňa:

  • Kontrola a zaúčtovanie faktúr
  • Príprava rôznych štatistík

Pracovná doba typická pre pozíciu Účtovník jednoduchého a podvojného účtovníctva zvyčajne trvá 8 hodín denne a 40 hodín týždenne.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Získaš príležitosť pracovať v stabilnej firme s dlhoročnou tradíciou.
  • Maj flexibilný pracovný čas, ktorý ti umožní prispôsobiť si svoj harmonogram.
  • Zapoj sa do tímu skúsených a motivovaných kolegov, ktorí sú pripravení ti pomôcť.
  • Získaš príležitosť pracovať s modernými technológiami a nástrojmi v oblasti účtovníctva
  • Využi možnosť pracovať na zaujímavých projektoch a rozvíjaj svoje schopnosti.
  • Zapoj sa do tímu, ktorý má priateľskú a neformálnu atmosféru a kde sa učíš od tých najlepších.
  • Získaj príležitosť na zlepšenie svojich jazykových zručností, vďaka kontaktu s medzinárodnými klientmi.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.12.2024 (ostáva ešte 245 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy

Vzdelanie v odbore

Ekonomika

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
KROS Omega - Expert
KROS Alfa+ - Základy

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

5

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

​samostatnosť, komplexné vedenie účtovníctva, komunikatívnosť, flexibilnosť, logické rozhodovanie​

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Hlavnou činnosťou účtovníckej kancelárie AG Consulting Office s.r.o je hlavne podvojné a jednoduché účtovníctvo, mzdy, personalistika a založenie firiem a živností. Naša kancelária sa nachádza v peknom domácom prostredí vo dvore pri rodinnom dome na veľmi tichej a kľudnej časti mesta Gabčíkovo. Kancelária je vybavená s modernými počítačmi, tlačiareňmi a s ďalšou technológiou, ktorá je nevyhnutná na plynulé vykonávanie našej práce. Náš fantastický kolektív, tvoria ešte 2 ďalšie šikovné účtovníčky, ktoré vždy podajú pomocnú ruku, ale medzitým sa aj veľakrát spolu dobre zasmejeme :) Berieme však svoje úlohy vážne, a naším hlavným cieľom je uspokojiť všetky požiadavky našich klientov. To znamená, že sa u nás vždy dá niečo nové naučiť. Hľadáme nového člena do nášho tímu :)

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci

Kontakt

ID: 4802233  Dátum zverejnenia: 8.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac