Konzultant/ - ka Centra služieb zákazníkom - brigáda

AEGON Slovensko

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
4 Eur Brutto / hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Rád komunikuješ s ľuďmi a poskytuješ im odborné informácie? Chceš získať cenné skúsenosti v oblasti zákazníckeho servisu v medzinárodnej spoločnosti a naštartovať svoju kariériu? Pracuj v príjemnom prostredí v mladom kolektíve a využi svoje schopnosti naplno.
Do tímu Centra služieb zákazníkom a Kontaktného centra podpory predaja hľadáme nových kolegov.
Tvojou náplňou práce bude:

- poskytovanie zákazníckeho servisu /nejedná sa o predaj produktov/ - zabezpečenie telefonického kontaktu s klientom alebo sprostredkovateľom formou odchádzajúcich hovorov, poskytovanie informácií a poradenských služieb klientom (interným aj externým) prostredníctvom prichádzajúcich hovorov, e-mailu,poskytovanie odborných informácií o produktoch a službách spoločnosti, komplexné riešenie požiadaviek klienta,
- spracovávanie databáz, vedenie evidencie požiadaviek, reklamácií a poskytovaných služieb,
- spracovávanie hovorov a príprava štatistík tímu Centra služieb zákazníkom,
- pracovná doba je flexibilná počas pracovného týždňa od pondelka do piatka,
- administratívne činnosti v rámci Centra služieb zákazníkom,
- komunikácia s inými oddeleniami.

Nejedná sa o predajný kanál.

Zamestnanecké výhody, benefity

- zázemie stabilnej medzinárodnej finančnej spoločnosti
- mladý, dynamický kolektív
- príjemné pracovné prostredie
- motivujúce finančné ohodnotenie
- možnosť rozvoja a vzdelávania

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu o túto pozíciu nám pošlite prosím svoj profesijný životopis. Telefonicky budeme pozývať uchádzačov, ktorí spĺňajú uvedené požiadavky. Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti AEGON.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.12.2018 (ostáva ešte 12 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - základy
Microsoft Outlook - základy
Microsoft Word - základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Podmienkou sú:
- kultivované vyjadrovanie a bezchybná výslovnosť v slovenskom jazyku,
- komunikatívnosť, proklientský prístup, empatia
- proaktivita
- organizačné schopnosti, zodpovednosť,
- flexibilita, schopnosť rýchlo reagovať, odolnosť voči stresu;
- schopnosť a vôľa učiť sa nové veci.
- skúsenosti s poskytovaním podpory (telefonickej, mailovej) pre koncových klientov a/alebo obchodníkov sú výhodou;

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

AEGON Slovensko je súčasťou medzinárodného koncernu AEGON, ktorý už viac ako 170 rokov ponúka služby v oblasti poisťovníctva a správy financií. AEGON patrí medzi popredné svetové finančné skupiny, pôsobí vo viac ako 20 krajinách sveta a 30 miliónom klientov pomáha dosiahnuť celoživotné finančné zabezpečenie.

Na Slovensko vstúpila značka AEGON v roku 2003. V súčasnosti sa stará o finančnú budúcnosť viac ako 250 tisíc klientov v životnom poistení a starobnom dôchodkovom sporení. Tisícom ďalších klientov sa stal spoľahlivým partnerom v poistení ich bývania.
Pod značkou AEGON pôsobia na slovenskom trhu štyri samostatné spoločnosti - AEGON Životná poisťovňa, a. s., AEGON, d. s. s., a. s., AEGON partner, s. r. o. a AEGON Hungary Closed Company Limited by Shares, pobočka poisťovne z iného členského štátu.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Adresa spoločnosti

AEGON Slovenská republika
Slávičie údolie 106
811 02 Bratislava
http://www.aegon.sk
ID: 3002146   Dátum zverejnenia: 3.12.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   4 Eur Brutto / hod.