Finančný manažér/ka

ADRA o.z.

Miesto práce
Sabinovská 8, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
01.02.2019
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
14001800 EUR / mesačne brutto – podľa skuseností (nevhodné pre absolventa bez praxe)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Finančný manažér/ka ADRA Slovensku je zodpovedný za riadenie a administráciu finančných zdrojov, vrátane tzv. „projektových“ financií a inhouse, resp. mimo projektových financií (ako napr. dary/príspevky FO/PO, výnosy z 2 %, verejné zbierky). Obsahom činnosti je tiež úzka spolupráca s projektovými manažérmi, externou účtovníckou spoločnosťou a audítorom.

Povinnosti a zodpovednosti:
- manažment finančných zdrojov, finančné plánovanie, tvorba rozpočtov a finančných prehľadov
- vypracovanie finančnej stratégie a stratégie financovanie projektov vrátane finančnej diverzifikácie
- spolupráca a komunikácia najmä s projektovými manažérmi, účtovníkom, audítorom a finančným personálom donorov a iných partnerov na Slovensku a v zahraničí

Koho hľadáme:
- vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa
- minimálne 2-ročná skúsenosť v oblasti finančného manažmentu, účtovníctva a pod.
- orientácia v súvisiacej legislatíve
- skúsenosť s finančným manažmentom projektov výhodou
- orientácia v rôznych grantových schémach zameraných na sociálnu/ rozvojovú oblasť je podstatnou výhodou
- skúsenosť s čerpaním štrukturálnych fondov je výhodou
- skúsenosť s personalistikou (mzdy a pod.) výhodou
- hľadáme univerzálneho človeka s vysoko samostatným prístupom k práci a dobrými manažérskymi zručnosťami (plánovanie, organizovanie, rozhodovanie a vyjednávanie)

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v mladom kolektíve a dynamicky sa rozvíjajúcej organizácii
- pracovná skúsenosť v medzinárodnej organizácii
- školenia, tréningy a podpora v ďalšom vzdelávaní
- výmena skúseností v rámci medzinárodnej siete ADRA

Informácie o výberovom konaní

Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku spolu s motivačným listom pošlite na emailovú adresu uvedenú nižšie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.1.2019 (ostáva ešte 46 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia, účtovníctvo, finančný manažment

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - základy
Podvojné účtovníctvo - základy
Microsoft Excel - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme univerzálneho človeka s vysoko samostatným prístupom k práci a dobrými manažérskymi zručnosťami (plánovanie, organizovanie, rozhodovanie a vyjednávanie).

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ADRA (Adventist Development and Relief Agency - Adventistická agentúra pre pomoc a rozvoj) je nezisková, mimovládna organizácia pôsobiaca na Slovensku už od roku 1993. ADRA ako občianske združenie uskutočňuje svoje aktivity v oblasti sociálnych programov na Slovensku a rozvojovej spolupráce a humanitárnej pomoci v zahraničí. Je súčasťou medzinárodnej siete ADRA.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Adresa spoločnosti

ADRA o.z.
Sabinovská 8
82102 Bratislava
http://www.adra.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Daniel Kaba
Tel.: +421907235511
E-mail: poslať životopis
ID: 3550093   Dátum zverejnenia: 29.11.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   14001800 EUR / mesačne brutto – podľa skuseností (nevhodné pre absolventa bez praxe)