Administratívny pracovník

AdNa, s.r.o.

Miesto práce
Krivá 17, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

​Do nášho tímu priberáme administratívneho pracovníka, ktorý bude zabezpečovať komunikáciu s pacientmi, vykonávať základné administratívne úlohy spojené s chodom zdravotníckeho zariadenia.spravovať sociálne siete. Táto pozícia vyžaduje organizovanú, flexibilnú osobu s výbornými komunikačnými schopnosťami a schopnosťou pracovať v dynamickom prostredí. Skúsenosť s prácou pomocou umelej inteligencie je výhodou.

Požadujeme: 

  • Skúsenosti s administratívnou prácou a správou sociálnych sietí
  • Znalosť práce na PC (Google, MS Office, e-mail) a schopnosť rýchlo sa učiť nové softvérové nástroje
  • Vynikajúce komunikačné schopnosti a prístup k zákazníkovi
  • Organizačné schopnosti a schopnosť pracovať samostatne aj v tíme
  • Skúsenosť s AI nástrojmi je výhodou

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Konkurenčný základný plat s medziročným nárastom mzdy
  • Príspevok do 3. piliera vo výške 6% z hrubej mzdy
  • Možnosť profesijného rastu a rozvoja 
  • Príjemné pracovné prostredie v dynamickom tíme

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Vzdelanie v odbore

administratívny pracovník

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

administratívny pracovník

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  1. Empatia a sociálna citlivosť: Schopnosť porozumieť potrebám a pocitom pacientov, ako aj zamestnancov, s ktorými bude spolupracovať.

  2. Komunikačné schopnosti: Výborné verbálne a písomné komunikačné schopnosti sú nevyhnutné pre efektívnu komunikáciu s pacientmi, ich rodinami a zdravotníckym personálom.

  3. Organizačné schopnosti: Schopnosť efektívne plánovať, organizovať a prioritizovať pracovné úlohy s cieľom zabezpečiť hladký chod ambulancie.

  4. Flexibilita a adaptabilita: Práca v zdravotníckom prostredí môže byť nepredvídateľná, takže byť schopný pružne reagovať na zmeny a výzvy je kľúčové.

  5. Tímový hráč: Schopnosť efektívne spolupracovať s ostatnými členmi tímu, podporovať kolegov a prispievať k pozitívnej pracovnej atmosfére.

  6. Zodpovednosť a spoľahlivosť: Vysoká miera integrity a spoľahlivosti, najmä pri zachádzaní s citlivými alebo dôvernými informáciami.

  7. Riešenie problémov a rozhodovanie: Schopnosť rýchlo a efektívne riešiť problémy, ako aj prijímať informované rozhodnutia.

  8. Digitálna gramotnosť: Pohodlné ovládanie počítačov a schopnosť rýchlo sa učiť nové softvérové nástroje, najmä tie, ktoré súvisia so správou sociálnych sietí a možno aj s nástrojmi založenými na umelej inteligencii.

  9. Proaktívnosť: Schopnosť predvídať potreby a konať bez neustáleho dohľadu, čo je dôležité pre udržanie efektívneho chodu ambulancie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v odbore cievna chirurgia a radiológia
ID: 4784663  Dátum zverejnenia: 14.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac