Reagujte bez životopisu

Transport Scheduler & Planner- Trnava

ADM Slovakia, s. r. o.

Miesto práce
Piešťanská 3, Trnava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 400 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chceš pracovať čiastočne z domu? Používať cudzí jazyk každý deň? Rád pracuješ v medzinárodnom kolektíve? Potom hľadáme práve teba!!

V rámci oddelenia Zákazníckej podpory rozširujeme náš tím na pozíciu Transport Scheduler & Planner

Roles & Responsibilities:

· Collaborate internally with sales, customer service and production teams and is responsible for the delivery of customer orders in accordance with the provisions of the sales contract, on time, in full and in quality

· Oversee warehouse duties including quality assurance, inventory control, logistics, shipping, and is responsible for the inventory accuracy and compliance of the logistics activities in the given locations

· Analyze and report shipping costs, planning and quality

· Review of received shipping invoices

· Backup for other transport schedulers and planners

· Process freight request and estimate transport costs of new businesses

· Provide support to the commercial team with logistics information and knowledge

· Update and maintain logistics data in the systems

· Report on logistics costs, performance of service providers, and define improvement plans

· Contribute to the optimization and improvement of the costs of the Supply Chain (increase payload, optimize distribution network, decrease warehousing costs, improve distribution network …)

· Support the yearly budget and tendering processes, and perform Ad Hoc analysis

Candidate requirements:

· SŠ/VŠ

· Experience or background in logistics (> 2 years) and possibly in food industry

· Business English, both written and spoken (min. B2 level)

· Good MS Office skills and knowledge, with advanced level in Excel

· SAP knowledge is a plus

· Ability to learn new software

· A creative & analytical approach with an eye for detail

· Ability to work collaboratively with colleagues across the many disciplines in the organization

· Ability to deliver under pressure with a high standard and short deadlines

Flexibility and ability to work in a fast-changing environment and manage multiple priorities

Zamestnanecké výhody, benefity

- Mesačná mzda od 1400 EUR / m. Konecna mzda bude upravená podľa skúsenosti kandidata po pohovore

- Rôzne firemné akcie

· Možnosť jazykového vzdelávania

· Možnosť aj práce z domu

. Benefity ako Multisport card a príspevok na dovolenku 100 EUR

· Príjemný medzinárodný pracovný kolektív

· Možnosť kariérneho rastu v rámci spoločnosti ADM

Pridajte sa k nášmu rastúcemu tímu v Trnave.Viac informácií o ADM nájdete na www.adm.com.

Sme hrdí na to, že sme pracoviskom poskytujúcim rovnaké príležitosti a oceňujeme rozmanitosť v našej spoločnosti. Ak máte pocit, že táto práca je pre vás, odhaľte svoj potenciál a prihláste sa.

Zamestnanecké výhody, benefity

Mobilný telefón
Vzdelávacie kurzy, školenia
Stravné lístky/príspevok na stravovanie
Firemné akcie
Možnosť home office
Flexibilný začiatok/koniec pracovnej doby
Notebook
Občerstvenie na pracovisku

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Inzerujúca spoločnosť

Kontakt

Kontaktná osoba: Jana Hurtová
Tel.: +420581800280
E-mail: poslať životopis
Na to, aby ste reagovali na túto ponuku, nepotrebujete životopis. Stačí len, keď vyplníte formulár.Reagovať na ponuku
ID: 5112801  Dátum zverejnenia: 4.7.2025  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac