Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Purchasing and supply chain (automotive - non - production material))
Adler Pelzer Automotive Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Devínska Nová Ves
Devínska Nová Ves
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacFinálna výška mzdy bude stanovená na základe skúseností uchádzača
1 400 EUR/mesiacFinálna výška mzdy bude stanovená na základe skúseností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
* Objednávky materiálu, služieb a investícií
Vystavovanie požiadaviek na nákup nepriameho materiálu do skladu náhradných dielov podľa potreby. Vystavovanie objednávok podľa požiadaviek jednotlivých oddelení. Organizácia operatívneho nákupu – drobné požiadavky na operatívneho nákupcu. Objednávanie služieb. Administratíva a evidencia v rámci CAPEXu, zaisťovanie schvaľovania požiadaviek a objednávok investícií
* Dokumentácia a administratívne činnosti
Kontrola faktúr a pokladničných dokladov vzťahujúcich sa k drobnému materiálu. Riešenie rozdielov na faktúrach a dodacích listoch. Sledovanie dodacích termínov nakupovaného materiálu, urgencia nedodaných položiek. Administratívna činnosť na základe požiadaviek nadriadeného. Archivácia dokumentov
* Hodnotenie dodávateľov
Pravidelné hodnotenie vybraných dodávateľov. Uchovanie dokumentácie svojej agendy, v rámci svojho pôsobenia súčinnosť pri plnení úloh ostatných oddelení.
* Práca s programom SAP
Vystavovanie požiadaviek na objednávku (BANF), vystavovanie objednávok, práca s programom SAP v rozsahu oprávnených transakcií (prehľady, podklady pre mesačnú uzávierku)
* Spolupráca na výberových konaniach
U vybraných položiek podiel na výberových konaniach, jednania s dodávateľmi.
Vystavovanie požiadaviek na nákup nepriameho materiálu do skladu náhradných dielov podľa potreby. Vystavovanie objednávok podľa požiadaviek jednotlivých oddelení. Organizácia operatívneho nákupu – drobné požiadavky na operatívneho nákupcu. Objednávanie služieb. Administratíva a evidencia v rámci CAPEXu, zaisťovanie schvaľovania požiadaviek a objednávok investícií
* Dokumentácia a administratívne činnosti
Kontrola faktúr a pokladničných dokladov vzťahujúcich sa k drobnému materiálu. Riešenie rozdielov na faktúrach a dodacích listoch. Sledovanie dodacích termínov nakupovaného materiálu, urgencia nedodaných položiek. Administratívna činnosť na základe požiadaviek nadriadeného. Archivácia dokumentov
* Hodnotenie dodávateľov
Pravidelné hodnotenie vybraných dodávateľov. Uchovanie dokumentácie svojej agendy, v rámci svojho pôsobenia súčinnosť pri plnení úloh ostatných oddelení.
* Práca s programom SAP
Vystavovanie požiadaviek na objednávku (BANF), vystavovanie objednávok, práca s programom SAP v rozsahu oprávnených transakcií (prehľady, podklady pre mesačnú uzávierku)
* Spolupráca na výberových konaniach
U vybraných položiek podiel na výberových konaniach, jednania s dodávateľmi.
Zamestnanecké výhody, benefity
* keď sa pridáš k nám, ponúkame Ti prácu v priateľskej atmosfére
* priestor pre vzdelávanie a profesionálny rast, odborné školenia
* teambuildingové podujatia,
* notebook a mobil aj na súkromné účely,
* stravné lístky nad rámec zákona,
* káva, čaj...
* priestor pre vzdelávanie a profesionálny rast, odborné školenia
* teambuildingové podujatia,
* notebook a mobil aj na súkromné účely,
* stravné lístky nad rámec zákona,
* káva, čaj...
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme Vám za záujem pracovať v našej spoločnosti. Vážime si každého uchádzača, všetky žiadosti starostlivo posúdime a podrobne vyhodnotíme. Získané osobné údaje nikomu neposkytujeme, nesprístupňujeme ani nezverejňujeme. Vo vzťahu k ich spracúvaniu majú uchádzači všetky práva dotknutej osoby, vrátane práva na prístup k údajom, ich opravu, vymazanie a blokovanie. Všetky zaslané životopisy a motivačné listy sú v súvislosti s realizáciou výberového konania v zmysle § 79 zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov uchovávané po dobu šesť mesiacov. Po tejto lehote v zmysle toho istého zákona budú Vaše osobné údaje zlikvidované. V prípade otázok, neváhajte nás kontaktovať: +421 918 872 966
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické, strojárske, elektrotechnické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
SAP - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
SAP - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* Komunikatívnosť
* Vyjednávacie zručnosti
* Schopnosť pružne reagovať
* Zodpovednosť
* Samostatnosť
* Obchodný duch
* Pohotovosť
* Skúsenosti v tejto oblasti
* Skúsenosť s nákupom (Automotive)
* Vyjednávacie zručnosti
* Schopnosť pružne reagovať
* Zodpovednosť
* Samostatnosť
* Obchodný duch
* Pohotovosť
* Skúsenosti v tejto oblasti
* Skúsenosť s nákupom (Automotive)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina Adler Pelzer je predním dodavateľom akustických interiérových dielov pre automobilový priemysel. Spoločnosť má 15 000 zamestnancov vo viac ako 100 výrobných závodoch a slúži všetkým významným svetovým výrobcom automobilov ako systémový dodávateľ a vývojový partner.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 3828781
Dátum zverejnenia: 6.11.2020
2020-11-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Nákupca, Office manager Spoločnosť: Adler Pelzer Automotive Slovakia, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac