HR Špecialista

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Nové Mesto nad Váhom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho významného klienta hľadáme HR Špecialistu.

Náplň práce:
- Koordinuje interné komunikačné aktivity HR oddelnia a sleduje plán plnenia týchto aktivít v súlade s komunikačným plánom HR oddelenia
- Podporuje zamestnanecké vzťahy v rámci oddelení a poskytuje riešenia požiadaviek interných zákazníkov v súlade s legislatívou a zákonníkom práce
- Spracováva a udržiava zverenú personálno-administratívnu agendu.
- Pripravuje prezentácie a reporty podľa požiadavky
- Aktívne participuje na udržiavaní a podporovaní zamestnaneckej angažovanosti,
- V spolupráci s HR Business Partnerom aktívne participuje na príprave prieskumu mienky zamestnancov, internej komunikácie a koordinácie lokálnych HR projektov
- Spolupracuje s personálno-mzodvým oddelením s cieľom zabezpečiť pracovno-právne požiadavky HR oddelenia voči zamestnancom v súlade so zákonníkom práce
- Spolupracuje s náborovým oddelením s cieľom efektívne napĺňať potreby pracovnej sily
- Poskytuje podporu HR Business Partnerovi v oblasti budovania zamestnaneckých vzťahov, riadení talentov a komunikakčnej stratégii HR oddelenia
- Pripravuje potrebnú dokumentáciu v súlade s internými smernicami a aktuálnymi procesmi pre novo nastupujúcich zamestnancov, odchádzajúcich zamestnancov, zamestnancov pri zmene pracovnýc podmienok...
- Vedie výstupné rozhovory s cieľom zachytiť dôvody a motiváciu ukončenia zamestnania
- Spravuje podklady pre mzdy (napr. bonusy)
- Sleduje dodržiavanie plánu čerpania dovoleniek, zákonných limitov pre prácu nadčas, nepretržitých odpočinkov a pod. pre pridelené oddelenia
- Je v dennom kontakte so zamestnancami a manažmentom
- Pracuje v súlade s aktuálnymi procesmi a postupmi v oblasti ľudských zdrojov
- Aktualizuje popisy pracovných miest
- V spolupráci s personálno-mzdovým oddelením participuje na tvorení interných procesov platných smerníc HR oddelenia
- Zabezpečuje nástupné školenia
- Zúčastňuje sa na poradách ostatných oddelení
- Vykonáva všetky ostatné činnosti, ktoré súvisia s dohodnutým druhom práce podľa pokynov priameho nadriadeného
- Dodržiava postupy, pravidlá a zásady integrovaného systému manažérstva

Zamestnanecké výhody, benefity

• Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti s možnosťou kariérneho rastu,
• ročné prehodnocovanie (valorizácia) mzdy,
• vianočný bonus vo výške 100% základnej mzdy,
• pracovné voľno na regeneráciu s náhradou mzdy - 10 dní,
• príspevok na stravu nad rámec stanovený zákonom,
• možnosť aktívneho využívania cudzích jazykov,
• pružná pracovná doba,
• 7,5 hodinový pracovný čas,
• interný náborový príspevok,
• a ďalšie benefity v rámci sociálneho programu (príspevky pri darovaní krvi, príspevky pri pracovných a životných jubileách).

Informácie o výberovom konaní

Schopnosť a skúsenosť s odhadom a analyzovaním uchádzačov
Skúsenosti v oblasti personálnej administratívy a výborná znalosť Zákonníka práce
Skúsenosti so samostaným riadením projektov


Iné zručnosti, schopnosti:
- dobré koordinačné a komunikačné schopnosti, organizačné schopnosti, príjemné vystupovanie, prezentačné zručnosti


Osobnostné predpoklady:
- zodpovednosť, ochota, komunikatívnosť, presnosť, aktívny prístup k práci, diskrétnosť
- schopnosť pracovať samostatne a pod stresom
- flexibilita a schopnosť vykonávať viacero úloh naraz
- iniciatívna osobnosť

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4593555  Dátum zverejnenia: 2.6.2023  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac