Customer Service Representative – nástupný plat už od 1400€ !

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiac- 1400-1570 € /mesiac (závisí od skúseností a znalostí kandidáta) + bonusy (min. 300 EUR)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chcete rozvíjať svoje jazykové znalosti? Chcete kariérne rásť? Chcete byť v práci ocenený? A chcete cítiť istotu? Toto všetko Vám vie ponúknuť náš klient!

Ide o veľkú medzinárodnú spoločnosť, ktorá hľadá posilu do svojho tímu, a to na pozíciu Customer Service Representative. Na tejto pozícii budete v kontakte so zahraničnými zákazníkmi, vďaka čomu budete využívať angličtinu každý deň. Náš klient vie taktiež oceniť šikovnosť a výkon zamestnancov, a to nielen finančnou odmenou (mesačné bonusy), ale aj kariérnym rastom. A v neposlednom rade, pracovná zmluva je na neurčito od prvého dňa.

A čo by bola Vaša úloha?
• Okamžitá reakcia na otázky a problémy zákazníkov prostredníctvom telefónu (len prichádzajúce hovory).
• Riešenie problémov zákazníkov s produktami spoločnosti (oblasť IT a TV).
• Poznanie produktov, aby ste mohli odpovedať na otázky.
• Udržiavanie pozitívneho, empatického a profesionálneho prístupu k zákazníkom za každých okolností.
• Zabezpečenie spokojnosti zákazníkov a budovanie dobrých vzťahov so zákazníkmi.

Čo by Vás ešte mohlo zaujímať?
• Najbližší možný nástup na túto pozíciu je v mesiaci Máj (možné aj neskôr).
• Po nástupe prebiehajú školenia a zaúčanie, ktoré zabezpečuje spoločnosť a počas ktorých už beží základná zložka mzdy (min. 1400) – tu sa naučíte o produktoch, ako pomáhať klientom, ako s nimi komunikovať.
• Pracovať budete v priestoroch spoločnosti v Košiciach, ktoré budete zdieľať so svojimi kolegyňami a kolegami.
• Je tu aj možnosť pracovať z domu (Home Office) po 6 mesiacoch v spoločnosti.
• Pracovná doba – popoludňajšie zmeny (práca aj večer aj v noci). Výhodné, ak nie ste ranné vtáča!
• O benefitoch sa dočítate nižšie ...

Zamestnanecké výhody, benefity

Spoločnosť ponúka aj rôzne zaujímavé benefity:
• bonusy a príplatky k základnej zložke (min. 300€/mesiac)
• pracovná zmluva na neurčito od 1. dňa (po skúšobnej dobe)
• možnosť kariérneho rastu
• na konci zmeny v nočných hodinách spoločnosť rieši odvoz domov (zdarma taxík po 22:30)
• zľavy health and beauty, šport, kultúra
• dni dovolenky na viac
• rôzne teambuildingové a iné aktivity

Informácie o výberovom konaní

Ako personálna spoločnosť Vás budeme sprevádzať celým výberovým procesom, od prijatia Vášho životopisu až po Váš nástup. Pomôžeme Vám pripraviť sa, vychytať všetky muchy, poskytnúť Vám všetky možné informácie, aby ste sa na pohovore v spoločnosti klienta cítili komfortne. Počas procesu sa na nás budete môcť kedykoľvek obrátiť a konzultovať s nami akýkoľvek problém.

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosíme, zašlite nám Váš životopis v slovenskom/anglickom jazyku. Vzhľadom na veľký počet záujemcov, budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov.

Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

Medzinárodná spoločnosť v Košiciach pôsobiaca v oblasti telekomunikácií

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• stredoškolské vzdelanie s maturitou/vysokoškolské vzdelanie
• plynulá komunikácia v anglickom jazyku (B2 a vyššie)
• výhoda - skúsenosti na pozícii zákaznícka podpora
• výhoda - znalosti IT
• ochota pracovať popoludní, v noci a cez víkendy
• dobré komunikačné zručnosti
• schopnosť pracovať efektívne pod stresom
• orientácia na klienta
• flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4552382  Dátum zverejnenia: 5.4.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac