Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna práca na HR s nemeckým jazykom _4x týždenne home office
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 200 EUR/mesiac
1 000 - 1 200 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre jedného z našich významných klientov v Košiciach obsadzujeme pozíciu, kde si nájde uplatnenie človek so skúsenosťami v oblastiach projektového či produktového manažmentu, financií, HR oblasti, zákazníckej podpory, predaja a nákupu. Potrebujeme aspoň 2 roky skúseností na jednej zo spomenutých pozícií.
Vašou náplňou práce budú:
- administratívne činnosti súvisiace so zamestnaneckými zmluvami
- príprava a správa dokumentov súvisiacich so vznikom, ukončením a zmenou pracovného pomeru
- komunikácia so zamestnancami, manažérmi, kandidátmi
Vašou náplňou práce budú:
- administratívne činnosti súvisiace so zamestnaneckými zmluvami
- príprava a správa dokumentov súvisiacich so vznikom, ukončením a zmenou pracovného pomeru
- komunikácia so zamestnancami, manažérmi, kandidátmi
Zamestnanecké výhody, benefity
Bonus: Občasná práca z domu, 5 % ročný bonus z ročnej mzdy , plne hradené stravné lístky, DDS pilier, pracovná zmluva na dobu neurčitú, flexibilný prac. čas, odporúčací bonus
Informácie o výberovom konaní
Prosíme o zaslanie životopisu v slovenskom aj nemeckom jazyku. Ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ľudské zdroje, ekonomika,
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Administrácia SAP - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- nemecký jazyk B2
- schopnosť budovať vzťahy, prezentačné a komunikačné zručnosti
- flexibilita
- MS Office
- ovládanie programu SAP- veľká výhoda!
- nemecký jazyk B2
- schopnosť budovať vzťahy, prezentačné a komunikačné zručnosti
- flexibilita
- MS Office
- ovládanie programu SAP- veľká výhoda!
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4548787
Dátum zverejnenia: 30.3.2023
2023-03-30
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, HR asistent, Office manager, Personálny konzultant Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac