Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník so švédčinou
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacOd 1300 eur - v závislosti od skúseností sa mzda môže líšiť
1 300 EUR/mesiacOd 1300 eur - v závislosti od skúseností sa mzda môže líšiť
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre jedného z našich klientov obsadzujeme pozíciu Administratívneho pracovníka, ktorý ovláda švédčinu s čiastočným home office.
Ak ste to vy, toto bude Vaša náplň práce:
- Interná komunikácia vo švédskom / anglickom jazyku s oddeleniam spoločnosti
- Správa zmlúv, dát, fakturácia a dokumentácia a reporting
- Spracovanie transakcií a správna registrácia
- Kontrola kvality procesov a aktualizácia štatistiky kvality
Ak ste to vy, toto bude Vaša náplň práce:
- Interná komunikácia vo švédskom / anglickom jazyku s oddeleniam spoločnosti
- Správa zmlúv, dát, fakturácia a dokumentácia a reporting
- Spracovanie transakcií a správna registrácia
- Kontrola kvality procesov a aktualizácia štatistiky kvality
Zamestnanecké výhody, benefity
- 13. plat
- Čiastočný HOME OFFICE
- Atraktívne bonusy a benefity
- Medzinárodné a profesionálne prostredie
- Kariérny rast
a oveľa viac
- Čiastočný HOME OFFICE
- Atraktívne bonusy a benefity
- Medzinárodné a profesionálne prostredie
- Kariérny rast
a oveľa viac
Informácie o výberovom konaní
Ponuka je vhodná aj pre záujemcov z gastra, cestovného ruchu, predaja, hotelierstva a logistiky.
Výberový proces prebieha aj online formou.
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v ANGLICKOM jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Výberový proces prebieha aj online formou.
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v ANGLICKOM jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Nadnárodná spoločnosť
Nadnárodná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Švédsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Silné komunikačné zručnosti v anglickom a švédskom jazyku - slovom aj písmom
- Dobrá znalosť MS Office
- Znalosť SAP - výhodou
- Flexibilita a iniciatívnosť
- Schopnosť pracovať samostatne, ale aj v tíme
- Zmysel pre detail
- Dobrá znalosť MS Office
- Znalosť SAP - výhodou
- Flexibilita a iniciatívnosť
- Schopnosť pracovať samostatne, ale aj v tíme
- Zmysel pre detail
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4538722
Dátum zverejnenia: 2.5.2023
2023-05-02
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Čašník, Klientský pracovník, Koordinátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac