Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Helpline Agent (aj bez praxe, stačí angličtina): plat 1290€ + fantastické bonusy !
ADECCO Slovakia, s. r. o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
2,3,4,5/2022
2,3,4,5/2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 290 EUR/mesiacbonusy tvoria mesačne až do 600€ Brutto (Priemerná mesačná mzda vrátane príplatkov a bonusov 1800€ brutto )
1 290 EUR/mesiacbonusy tvoria mesačne až do 600€ Brutto (Priemerná mesačná mzda vrátane príplatkov a bonusov 1800€ brutto )
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Považujete sa za komunikatívneho človeka, ktorý dokáže vyriešiť vzniknuté problémy? Ste technicky zručný? Ak ste to Vy, toto by bola Vaša náplň práce:
- telefonický a e-mailový kontakt s existujúcim zákazníkom (in-bound, nie predaj produktov, nie aktívne vyvolávanie)
- zisťovanie aktuálnych potrieb zákazníka, prehľad o objednávkach, vykonávanie zmien na základe požiadaviek
- pro-aktívne riešenie problémov a odstraňovanie nedostatkov v procese
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch zameraných na zlepšovanie komunikácie a zákazníckej spokojnosti
- komunikácia a reporting
Školenie prebieha priamo v spoločnosti nášho klienta (Bratislava alebo Košice ) počas prvých dvoch mesiacov pracovného pomeru, kedy Ti zároveň beží základná mzda a po 4 mesiacoch môžeš prediskutovať možnosť Home Officu, ktorá bude závisieť od tvojej šikovnosti, výkonu a pokynov od nadriadených.
- telefonický a e-mailový kontakt s existujúcim zákazníkom (in-bound, nie predaj produktov, nie aktívne vyvolávanie)
- zisťovanie aktuálnych potrieb zákazníka, prehľad o objednávkach, vykonávanie zmien na základe požiadaviek
- pro-aktívne riešenie problémov a odstraňovanie nedostatkov v procese
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch zameraných na zlepšovanie komunikácie a zákazníckej spokojnosti
- komunikácia a reporting
Školenie prebieha priamo v spoločnosti nášho klienta (Bratislava alebo Košice ) počas prvých dvoch mesiacov pracovného pomeru, kedy Ti zároveň beží základná mzda a po 4 mesiacoch môžeš prediskutovať možnosť Home Officu, ktorá bude závisieť od tvojej šikovnosti, výkonu a pokynov od nadriadených.
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť RÝCHLEHO kariérneho rastu
- aktívne využívanie cudzieho jazyka a neustále zdokonaľovanie sa
- HOME OFFICE - kdekoľvek zo SLOVENSKA
- nadštandardný príspevok na stravovanie
- úžasné kurzy a možnosti vzdelávania
- organizované spoločné akcie
- kvalitný tréning
- aktívne využívanie cudzieho jazyka a neustále zdokonaľovanie sa
- HOME OFFICE - kdekoľvek zo SLOVENSKA
- nadštandardný príspevok na stravovanie
- úžasné kurzy a možnosti vzdelávania
- organizované spoločné akcie
- kvalitný tréning
Informácie o výberovom konaní
Ponuka je vhodná aj pre záujemcov z gastra, cestovného ruchu, predaja, hotelierstva.
Výberový proces prebieha online formou.
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v ANGLICKOM jazyku.
Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Výberový proces prebieha online formou.
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v ANGLICKOM jazyku.
Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Medzinárodná spoločnosť
Medzinárodná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívna osoba, pro-zákaznícky prístup
- odolnosť voči stresu
- pro-aktívny prístup k úlohám
- schopnosť rýchlo sa učiť a chápať nové veci
- anglický jazyk minimálne B2
- internetové pripojenie s rýchlosťou minimálne 50 Mbps.
- odolnosť voči stresu
- pro-aktívny prístup k úlohám
- schopnosť rýchlo sa učiť a chápať nové veci
- anglický jazyk minimálne B2
- internetové pripojenie s rýchlosťou minimálne 50 Mbps.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Adecco Slovakia s.r.o. is a leader in providing tailor-made personnel services.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4501461
Dátum zverejnenia: 16.1.2023
2023-01-16
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Barista, Helpdesk operátor, Sekretárka, Telefonický operátor Spoločnosť: ADECCO Slovakia, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 290 EUR/mesiac