Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník s Rumunským jazykom
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacod 1300€ brutto - finálna výška mzdy závisí od seniority kandidáta
1 300 EUR/mesiacod 1300€ brutto - finálna výška mzdy závisí od seniority kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vašou hlavnou náplňou práce bude:
- zodpovedať za činnosti súvisiace so správou dát zamestnancov v HR systémoch (podpora Rumunska)
- vytváranie profilov nových zamestnancov, zmenu údajov alebo pracovných podmienok, vymazávanie profilov zamestnancov, ktorí odišli zo spoločnosti
- práca vo viacerých HR systémoch a spolupráca s obchodnými partnermi v Rumunsku
- zodpovedať za činnosti súvisiace so správou dát zamestnancov v HR systémoch (podpora Rumunska)
- vytváranie profilov nových zamestnancov, zmenu údajov alebo pracovných podmienok, vymazávanie profilov zamestnancov, ktorí odišli zo spoločnosti
- práca vo viacerých HR systémoch a spolupráca s obchodnými partnermi v Rumunsku
Zamestnanecké výhody, benefity
● Spoločenské akcie a teambuildingy
● Športové aktivity a Multisport karta na podporu zdravého životného štýlu
● Podpora miestnych komunít a dobrovoľníckych aktivít
● nová, moderná, ekologickú kanceláriu v srdci Košíc
● ovocných dní, zmrzlinové dní, firemné raňajky
● zľavy v rôznych obchodoch
● jazykové kurzy
● Využitie možnosti školení a rozvoja – mäkké a tvrdé zručnosti
● Mladý pracovný kolektív
● Práca z kancelárie alebo z domu a mnoho ďalších
● Športové aktivity a Multisport karta na podporu zdravého životného štýlu
● Podpora miestnych komunít a dobrovoľníckych aktivít
● nová, moderná, ekologickú kanceláriu v srdci Košíc
● ovocných dní, zmrzlinové dní, firemné raňajky
● zľavy v rôznych obchodoch
● jazykové kurzy
● Využitie možnosti školení a rozvoja – mäkké a tvrdé zručnosti
● Mladý pracovný kolektív
● Práca z kancelárie alebo z domu a mnoho ďalších
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Medzinárodná spoločnosť v Košiciach
Medzinárodná spoločnosť v Košiciach
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Rumunský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v personálnej administratíve alebo v HR je výhodou
- skúsenosti so SAP - výhodou
- schopnosť zachovať prísnu dôveru pri práci s citlivými údajmi
- schopnosť identifikovať a riešiť problémy
- veľmi dobré komunikačné zručnosti
- skúsenosti s prácou so zahraničnými zákazníkmi z Rumunska je výhodou
- skúsenosti so SAP - výhodou
- schopnosť zachovať prísnu dôveru pri práci s citlivými údajmi
- schopnosť identifikovať a riešiť problémy
- veľmi dobré komunikačné zručnosti
- skúsenosti s prácou so zahraničnými zákazníkmi z Rumunska je výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4482258
Dátum zverejnenia: 6.12.2022
2022-12-06
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac