Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky


Nový rok, nová práca? Zamestnajte sa ako Zákaznícka podpora.
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 EUR/mesiacOD 1250 EUR/mesiac -> uvedená hranica je minimum pre danú pozíciu, môže sa meniť v závislostí od skúseností a znalostí + príplatky k mzde do výšky 600€ mes.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Blíži sa nový rok, nové predsavzatia a nové pracovné príležitosti ...
Ponúkame Vám možnosť odštartovať rok prácou v dynamickom kolektíve medzinárodnej spoločnosti v Košiciach. Pre túto spoločnosť hľadáme ľudí s plynulou komunikáciou v angličtine a ochotou pomáhať ľuďom.
Čo bude Vaša úloha?
- prijímanie prichádzajúcich hovorov (len prichádzajúce, žiadna ponuka služieb) a riešenie požiadaviek/problémov klientov v oblasti internetu, TV a telekomunikácii;
- tieto požiadavky/problémy riešiť výhradne v anglickom jazyku (ide o zahraničných klientov, preto je dôležitá angličtina);
- a taktiež budovať dobré vzťahy so zákazníkmi.
A ako to prebieha po nástupe?
Po nástupe Vás čaká premakaný školiaci systém, kde sa naučíte viac o IT, o produktoch spoločnosti, ako správne a efektívne pomôcť klientom a mnoho iných vecí. Tieto školenia prebiehajú priamo v office spoločnosti. A možno by Vás aj zaujímalo, že počas týchto školení už beží základná mzda (min. 1250 EUR).
No a po štyroch mesiacoch pracovného pomeru je možnosť aj HomeOffice, ale všetko závisí od šikovnosti a výkonu zamestnanca :).
Ponúkame Vám možnosť odštartovať rok prácou v dynamickom kolektíve medzinárodnej spoločnosti v Košiciach. Pre túto spoločnosť hľadáme ľudí s plynulou komunikáciou v angličtine a ochotou pomáhať ľuďom.
Čo bude Vaša úloha?
- prijímanie prichádzajúcich hovorov (len prichádzajúce, žiadna ponuka služieb) a riešenie požiadaviek/problémov klientov v oblasti internetu, TV a telekomunikácii;
- tieto požiadavky/problémy riešiť výhradne v anglickom jazyku (ide o zahraničných klientov, preto je dôležitá angličtina);
- a taktiež budovať dobré vzťahy so zákazníkmi.
A ako to prebieha po nástupe?
Po nástupe Vás čaká premakaný školiaci systém, kde sa naučíte viac o IT, o produktoch spoločnosti, ako správne a efektívne pomôcť klientom a mnoho iných vecí. Tieto školenia prebiehajú priamo v office spoločnosti. A možno by Vás aj zaujímalo, že počas týchto školení už beží základná mzda (min. 1250 EUR).
No a po štyroch mesiacoch pracovného pomeru je možnosť aj HomeOffice, ale všetko závisí od šikovnosti a výkonu zamestnanca :).
Zamestnanecké výhody, benefity
- bonusy a príplatky do výšky 600€
- pracovná zmluva na neurčito od 1. dňa
- možnosť kariérneho rastu
- kvalitné úvodné zaškolenie hradené spoločnosťou
- na konci zmeny v nočných hodinách Vám spoločnosť zabezpečí odvoz domov (zdarma taxík po 22:30)
- po určitom čase možný Home Office
- rôzne teambuildingové a iné aktivity
- pracovná zmluva na neurčito od 1. dňa
- možnosť kariérneho rastu
- kvalitné úvodné zaškolenie hradené spoločnosťou
- na konci zmeny v nočných hodinách Vám spoločnosť zabezpečí odvoz domov (zdarma taxík po 22:30)
- po určitom čase možný Home Office
- rôzne teambuildingové a iné aktivity
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
Medzinárodná spoločnosť v Košiciach pôsobiaca v oblasti telekomunikácií
Medzinárodná spoločnosť v Košiciach pôsobiaca v oblasti telekomunikácií
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- plynulá komunikácia v anglickom jazyku (B2 a vyššie)
- ochota pracovať na popoludňajších zmenách (aj v noci)
- proklientská orientácia
- flexibilita
Informácie o výberovom procese
Ako personálna spoločnosť Vás budeme sprevádzať celým výberovým procesom, od prijatia Vášho životopisu až po Váš nástup. Pomôžeme Vám pripraviť sa, vychytať všetky muchy, poskytnúť Vám všetky možné informácie, aby ste sa na pohovore v spoločnosti klienta cítili komfortne. Počas procesu sa na nás budete môcť kedykoľvek obrátiť a konzultovať s nami akýkoľvek problém.
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosíme, zašlite nám Váš životopis v slovenskom/anglickom jazyku. Vzhľadom na veľký počet záujemcov, budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosíme, zašlite nám Váš životopis v slovenskom/anglickom jazyku. Vzhľadom na veľký počet záujemcov, budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Adecco Slovakia s.r.o. is a leader in providing tailor-made personnel services.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4477935
Dátum zverejnenia: 2.12.2022
2022-12-02
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Barman, Čašník, Recepčná, Telefonický operátor Spoločnosť: ADECCO Slovakia, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 250 EUR/mesiac