Nový rok, nová práca? Zamestnajte sa ako Zákaznícka podpora.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 EUR/mesiacOD 1250 EUR/mesiac -> uvedená hranica je minimum pre danú pozíciu, môže sa meniť v závislostí od skúseností a znalostí + príplatky k mzde do výšky 600€ mes.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Blíži sa nový rok, nové predsavzatia a nové pracovné príležitosti ...

Ponúkame Vám možnosť odštartovať rok prácou v dynamickom kolektíve medzinárodnej spoločnosti v Košiciach. Pre túto spoločnosť hľadáme ľudí s plynulou komunikáciou v angličtine a ochotou pomáhať ľuďom.

Čo bude Vaša úloha?
- prijímanie prichádzajúcich hovorov (len prichádzajúce, žiadna ponuka služieb) a riešenie požiadaviek/problémov klientov v oblasti internetu, TV a telekomunikácii;
- tieto požiadavky/problémy riešiť výhradne v anglickom jazyku (ide o zahraničných klientov, preto je dôležitá angličtina);
- a taktiež budovať dobré vzťahy so zákazníkmi.

A ako to prebieha po nástupe?
Po nástupe Vás čaká premakaný školiaci systém, kde sa naučíte viac o IT, o produktoch spoločnosti, ako správne a efektívne pomôcť klientom a mnoho iných vecí. Tieto školenia prebiehajú priamo v office spoločnosti. A možno by Vás aj zaujímalo, že počas týchto školení už beží základná mzda (min. 1250 EUR).

No a po štyroch mesiacoch pracovného pomeru je možnosť aj HomeOffice, ale všetko závisí od šikovnosti a výkonu zamestnanca :).

Zamestnanecké výhody, benefity

- bonusy a príplatky do výšky 600€
- pracovná zmluva na neurčito od 1. dňa
- možnosť kariérneho rastu
- kvalitné úvodné zaškolenie hradené spoločnosťou
- na konci zmeny v nočných hodinách Vám spoločnosť zabezpečí odvoz domov (zdarma taxík po 22:30)
- po určitom čase možný Home Office
- rôzne teambuildingové a iné aktivity

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

Medzinárodná spoločnosť v Košiciach pôsobiaca v oblasti telekomunikácií

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • plynulá komunikácia v anglickom jazyku (B2 a vyššie)
  • ochota pracovať na popoludňajších zmenách (aj v noci)
  • proklientská orientácia
  • flexibilita
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

Ako personálna spoločnosť Vás budeme sprevádzať celým výberovým procesom, od prijatia Vášho životopisu až po Váš nástup. Pomôžeme Vám pripraviť sa, vychytať všetky muchy, poskytnúť Vám všetky možné informácie, aby ste sa na pohovore v spoločnosti klienta cítili komfortne. Počas procesu sa na nás budete môcť kedykoľvek obrátiť a konzultovať s nami akýkoľvek problém.

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosíme, zašlite nám Váš životopis v slovenskom/anglickom jazyku. Vzhľadom na veľký počet záujemcov, budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov.

Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Adecco Slovakia s.r.o. is a leader in providing tailor-made personnel services.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Petra Želonková
E-mail: poslať životopis
ID: 4477935  Dátum zverejnenia: 2.12.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 250 EUR/mesiac