Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky


Administratívny pracovník s angličtinou (aj absolventi)
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 290 EUR/mesiacOd 1290 EUR/brutto v závislosti od zručností, znalostí a skúseností kandidáta. Dodatočná kompenzácia za prácu na zmeny/víkendy až do výšky 500 eur.Priemerná mesačná mzda na pozícii vrátane odmien (brutto)
1700 EUR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak komunikuješ po anglicky a nerobí ti problém pracovať v popoludňajších hodinách, potom hľadáme práve teba na špecialistu klientskej podpory v Košiciach/Bratislave.
Všetko Ťa doučia priamo v spoločnosti nášho klienta počas prvých troch mesiacov pracovného pomeru, kedy Ti zároveň už beží mzda ;). Po štyroch mesiacoch pracovného pomeru je možnosť podiskutovať aj o možnosti HomeOfficu :). Všetko závisí od Tvojej šikovnosti a výkonu.
Pracovná náplň:
- každodenná komunikácia s existujúcimi zákazníkmi
- riešenie problémov so službami a produktmi spoločnosti (nejedná sa o predaj)
- komunikácia v anglickom jazyku
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch
- budovanie profesionálnych vzťahov so zákazníkmi
Všetko Ťa doučia priamo v spoločnosti nášho klienta počas prvých troch mesiacov pracovného pomeru, kedy Ti zároveň už beží mzda ;). Po štyroch mesiacoch pracovného pomeru je možnosť podiskutovať aj o možnosti HomeOfficu :). Všetko závisí od Tvojej šikovnosti a výkonu.
Pracovná náplň:
- každodenná komunikácia s existujúcimi zákazníkmi
- riešenie problémov so službami a produktmi spoločnosti (nejedná sa o predaj)
- komunikácia v anglickom jazyku
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch
- budovanie profesionálnych vzťahov so zákazníkmi
Zamestnanecké výhody, benefity
• Životné poistenie
• Príspevok do 3. piliera
• Pracovná zmluva na dobu neurčitú hneď pri nástupe
• Zdokonalenie sa v anglickom jazyku
• Super BONUSY za nočné/víkendové zmeny
• Taxík zadarmo domov (po 22h) v rámci KE/BA
• Parkovanie zdarma
• Práca z domu
• Rýchly kariérny rast
• Príspevok pri životných udalostiach
• Teambuildingové aktivity
• Príspevok do 3. piliera
• Pracovná zmluva na dobu neurčitú hneď pri nástupe
• Zdokonalenie sa v anglickom jazyku
• Super BONUSY za nočné/víkendové zmeny
• Taxík zadarmo domov (po 22h) v rámci KE/BA
• Parkovanie zdarma
• Práca z domu
• Rýchly kariérny rast
• Príspevok pri životných udalostiach
• Teambuildingové aktivity
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Významný medzinárodný klient
Významný medzinárodný klient
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Plynulá angličtina
• Vynikajúce komunikačné zručnosti
• Flexibilita (práca na zmeny - nočné/víkendy)
• Odolnosť voči stresu
• Chuť pracovať v medzinárodnom prostredí
• Vynikajúce komunikačné zručnosti
• Flexibilita (práca na zmeny - nočné/víkendy)
• Odolnosť voči stresu
• Chuť pracovať v medzinárodnom prostredí
Informácie o výberovom procese
Uvedená ponuka je vhodná aj pre záujemcov z gastronómie, predaja, nákupu, výroby, logistiky,
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Adecco Slovakia s.r.o. is a leader in providing tailor-made personnel services.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4476309
Dátum zverejnenia: 1.12.2022
2022-12-01
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Čašník, Klientský pracovník, Odborný predajca, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: ADECCO Slovakia, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 290 EUR/mesiac