Shop Quality Coordinator

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Kechnec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiacod 1700 EUR/mesiac (závisí od skúseností, znalostí a vedomostí zamestnanca)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Rozumiete prečo je dôležitý kvalitný produkt? A čo tak významnosť systému kvality výroby? Ak áno, tak možno hľadáme práve Vás!

Jeden z našich klientov, medzinárodná automotive spoločnosť, hľadá človeka na pozíciu Shop Quality Coordinator.

Aká je náplň práce?
- zodpovednosť za výsledky kvality (záruka, triedenie/prepracovanie, interný šrot, výsledky auditu)
- koordinácia a riadenie tímu pracovníkov (Shop Quality Team)
- stanovenie, analýza, tvorba reportov KPI a aktivít
- aktívna účasť na plánovaní a školení tímu
- zodpovednosť za rešpektovanie a dodržiavanie noriem (IATF aj interných)
- podieľanie sa na zlepšovaní procesov

Zamestnanecké výhody, benefity

- rôzne firemné akcie (Športové aktivity, Mikuláš, Vianočný večierok, Family´s days, Teambuildingy, rôzne workshopy….)
- Cafeteria: benefit pre regeneráciu zamestnancov
- Multisport karta: univerzálna karta na voľné vstupy do rôznych športových zariadení, každý deň počas týždňa - mesiaca - roka
- program rozvoja zamestnancov: kurzy pre vlastný rozvoj (technické, soft skills, jazykové, WCM – world class manufacturing)
- bezplatná kyvadlová doprava na vybraných trasách
- extra bonus na dochádzanie do práce (vybrané destinácie)
- trainee program pre študentov
- Referral program

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov

Automotive spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Technické vzdelanie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- technické vzdelanie
- znalosti v oblasti auditu, riadení systému kvality
- znalosť IATF, ISO 14001, OHSAS, nástrojov pre neustále zlepšovanie
- skúsenosť a znalosť nástrojov kvality - FMEA, PPAP, P-FMEA
- znalosť Microsoft Office
. precíznosť, zodpovednosť, flexibilita
- odolnosť voči stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4474893  Dátum zverejnenia: 29.11.2022  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac