Можливість для людей з України
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracuj ako customer support - zarábaj ako manažér ! Aj bez skúsenosti, potrebný anglický jazyk.
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 220 - 1 450 EUR/mesiac+ bonusy za výkon a nočné odpracované hodiny cca 400-500 EUR/mesiac Priemerná mesačná mzda na pozícii vrátane odmien (brutto) 1600
1 220 - 1 450 EUR/mesiac+ bonusy za výkon a nočné odpracované hodiny cca 400-500 EUR/mesiac Priemerná mesačná mzda na pozícii vrátane odmien (brutto) 1600
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak hovoríte plynule po anglicky a nerobí Vám problém komunikovať s native speakermi, potom je táto ponuka pre Vás ako stvorená!
To, či po uplynutí skúšobnej doby bude Vaše ďalšie pracovné zaradenie v kancelárií alebo formou home office, bude závisieť od výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, od pandemickej situácie a od pokynov od nadriadených. Home office možný už po štyroch mesiacoch!
Vaša práca bude spočívať najmä v:
- každodenná komunikácia so zákazníkmi
- riešenie problémov so službami a produktmi spoločnosti
- komunikácia v anglickom jazyku
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch
- budovanie profesionálnych vzťahov so zákazníkmi
To, či po uplynutí skúšobnej doby bude Vaše ďalšie pracovné zaradenie v kancelárií alebo formou home office, bude závisieť od výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, od pandemickej situácie a od pokynov od nadriadených. Home office možný už po štyroch mesiacoch!
Vaša práca bude spočívať najmä v:
- každodenná komunikácia so zákazníkmi
- riešenie problémov so službami a produktmi spoločnosti
- komunikácia v anglickom jazyku
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch
- budovanie profesionálnych vzťahov so zákazníkmi
Zamestnanecké výhody, benefity
- platené zaškolenie, nepotrebujete predchádzajúcu prax
- pravidelné príplatky za poobedné/nočné smeny, víkendy a výkon až do výšky 500€/mes.
- príležitosť na kariérny postup
- zmluva dobu neurčitú
- stravovacia karta
- taxi domov zdarma v nočných hodinách
- parkovanie v budove
- príspevok do 3. piliera
- zdravotná starostlivosť zdarma po jednom roku
- pravidelné príplatky za poobedné/nočné smeny, víkendy a výkon až do výšky 500€/mes.
- príležitosť na kariérny postup
- zmluva dobu neurčitú
- stravovacia karta
- taxi domov zdarma v nočných hodinách
- parkovanie v budove
- príspevok do 3. piliera
- zdravotná starostlivosť zdarma po jednom roku
Informácie o výberovom konaní
Ponuka je vhodná aj pre uchádzačov z oblasti gastronómie, cestovného ruchu, predaja, marketingu, hotelierstva a pod.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
Medzinárodná spoločnosť so sídlom v Bratislave
Medzinárodná spoločnosť so sídlom v Bratislave
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- plynulá a sebavedomá komunikácia v anglickom jazyku
- dobré komunikačné zručnosti, orientácia na zákazníka
- flexibilita (práca na zmeny)
- odolnosť voči stresu
- dobré komunikačné zručnosti, orientácia na zákazníka
- flexibilita (práca na zmeny)
- odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4474588
Dátum zverejnenia: 29.11.2022
2022-11-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 220 EUR/mesiac