Issue Manager

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacUvádzaná mzda je minimálna a vyššia mzda je možná v závislosti od vzdelania, kvalifikácie a odbornej praxe

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Organizácia a koordinácia vývojového procesu a defect managementu softverových
systémov v oblasti životného, neživotného a zdravotného poistenia ako i rôznych
podporných systémov (Partner, Billing)
• Zodpovednosť za dodržiavanie štandardných procesov
• Podieľanie sa na plánovaní, riadení a monitorovaní priebehu analýzy, koncepcie,
implementácie, opravy chýb, testovania a delivery softvéru
• počiatočné nastavenie a rollout Jira projektov pre task a ticket management
• organizácia a realizácia pravidelných stretnutí s vedúcimi projektu a projektových
oddelení, reporting
• plánovanie deliveries v súčinnosti so zákazníkom, vedúcimi projektu a testovacím
oddelením
• dlhodobý stabilný pracovný pomer v pobočke nemeckej spoločnosti, ktorá je lídrom v
poskytovaní štandardných riešení v oblasti poisťovníctva a finančníctva
• Používané technológie:
• Jira, Confluence, Office 365, Teams Collaboration, Excel

Zamestnanecké výhody, benefity

▪ možnosť práce z domu
▪ atraktívny vernostný program pre dlhoročných pracovníkov
▪ odmeňovací a prémiový systém
▪ dovolenka nad rámec
▪ pružný pracovný čas s pevnou časovou zložkou od 9:00 do 15:30 hod.
▪ každoročne deň plateného voľna 31. 12.
▪ podpora zamestnancov pri dlhodobej práceneschopnosti
▪ kurzy anglického a nemeckého jazyka priamo na pracovisku
▪ firemné podujatia
▪ príspevok na individuálne aktivity, posilňovňa, masáže

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• viacročné pracovné skúsenosti na podobnej pozícii
• schopnosť identifikovať, prioritizovať a prideľovať tasky a
tickety a potom koordinovať celý proces ich riešenia
• schopnosť pracovať v medzinárodnom tíme, samostatnosť,
presnosť, zodpovednosť
• Znalosti softvéru Jira sú výhodou
• Znalosti SQL sú výhodou
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Adecco Slovakia s.r.o. is a leader in providing tailor-made personnel services.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Petra Sabóová
Tel.: +421902920990
E-mail: poslať životopis
ID: 4473832  Dátum zverejnenia: 28.11.2022  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac