Projekt manažér/Manažér kvality

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Mzdové podmienky (brutto)
3 200 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• preberieš zodpovednosť za tvorbu a ďalší rozvoj nástrojov a metodík projektového prístupu (klasického i agilného) pri riadení softvérových projektov v našej spoločnosti a pri tvorbe ponúk pre zákazníkov vrátane návrhu zmlúv.
• budeš podporou pre ostatných projektových manažérov pri tvorbe ponúk pre zákazníkov, vedení ich projektov alebo iniciovaní zákazníckych projektov so zameraním na dodržiavanie nástrojov a metód klasického alebo agilného projektového prístupu.
• realizácia auditov a reviews v našich zákazníckych projektoch, vrátane riadenia a kontroly zavádzania zmien.
• budeš zodpovedný za manažment kvality pri uplatňovaní zvoleného projektového prístupu (klasického i agilného) v zákazníckych projektoch a budeš sa podieľať na ďalšom rozvoji metód samotného procesu riadenia kvality našich zákazníckych projektov.
• medzi tvoje úlohy bude patriť aj neustále zlepšovanie zavedených procesov projektového prístupu (klasický a agilný) pre zákaznícke projekty v spolupráci s kolegami z rôznych oborov.
• Používané technológie: plánovacie a controllingové systémy (CRP, ERP), Jira

Zamestnanecké výhody, benefity

▪ atraktívny vernostný program pre dlhoročných pracovníkov
▪ odmeňovací a prémiový systém
▪ dovolenka nad rámec
▪ pružný pracovný čas s pevnou časovou zložkou od 9:00 do 15:30 hod.
▪ každoročne deň plateného voľna 31. 12.
▪ podpora zamestnancov pri dlhodobej práceneschopnosti
▪ kurzy anglického a nemeckého jazyka priamo na pracovisku
▪ firemné podujatia
▪ príspevok na individuálne aktivity, posilňovňa, masáže

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• minimálne 5 rokov pracovných skúseností s vedením zákazníckych softvérových projektov. Výhodou sú skúsenosti s plánovaním, monitorovaním, koordináciou a kontrolou viacerých zákazníckych projektov súčasne.
• znalosti a pracovné skúsenosti v oblasti manažmentu kvality a auditu procesov vývoja softvéru so zameraním na analýzu, definovanie, optimalizáciu a zavádzanie (business) procesov, ako aj s následným riadením zavádzania zmien.
• znalosti procesov, produktov a technológií v odvetví poisťovníctva (životné poistenie, zdravotné poistenie, P&C) sú výhodou.
• znalosť bežných foriem zmlúv a ekonomických aspektov zákazníckych projektov.
• skúsenosť so zastrešovaním životného cyklu vývoja sw (SDLC)
• skúsenosť s agilnou aj waterfall metodikou riadenia vývoja sw
• veľmi dobrá znalosť Excelu a Office 365
• ochota cestovať do nemecky hovoriacich krajín
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Adecco Slovakia s.r.o. is a leader in providing tailor-made personnel services.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Petra Sabóová
Tel.: +421902920990
E-mail: poslať životopis
ID: 4473823  Dátum zverejnenia: 28.11.2022  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 3 200 EUR/mesiac