Office manager/ administratívna asistentka - Piešťany!

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Piešťany
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Zvládate multitasking a viete zastávať rôzne činnosti v kancelárii ?
Chcete byť pri raste úspešnej spoločnosti, etablovanej na trhu už od roku 2002 ?
NÁPLŇ PRÁCE:
- riešenie administratívnych úloh, základné účtovníctvo a logistické operácie
- spracovanie podkladov pre účtovníctvo pre externú firmu
- vystavovanie faktúr, kontrola pohľadávok
- extrahovanie dát pre manažérske porady
- podpora manažmentu firmy a obchodu
- spracovanie objednávok, ich potvrdenie, príjemky, výdajky
- zastrešenie marketingu až po rokovania s dodávateľmi spoločnosti
- organizovanie rôznych spoločenských a firemných akcií a návštev

Zamestnanecké výhody, benefity

- služobný telefón a PC
- hodnotenie v priamej väzbe na pozitívny prínos firme
- priateľská partia ľudí s vyrovnaným work/life balancom a s množstvom mimo firemných aktivít, s ktorými budete radi
- vzdelávanie – môžete sa zdokonaľovať v angličtine
- možnosť kariérneho rastu

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Ostatná priemyselná výroba

.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- umenie vedieť sa postaviť k problému čelom a riešiť veci tak, ako prichádzajú
- chuť učiť sa
- schopnosť šíriť okolo seba pozitívnu náladu
- dobrá referencia z obdobného zamestnania /výhodou/

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4473547  Dátum zverejnenia: 27.11.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac