Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník s angličtinou (aj pre absolventov) práca z domu
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
December 2022
December 2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 165 EUR/mesiacpriemerná mesačná mzda vrátane príplatkov a bonusov 1300€ - 1400€ brutto
1 165 EUR/mesiacpriemerná mesačná mzda vrátane príplatkov a bonusov 1300€ - 1400€ brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak komunikuješ po anglicky a si technicky zručný, pošli nám svoj životopis.
Náplň práce:
- telefonický a e-mailový kontakt s existujúcim zákazníkom (in-bound, nie predaj produktov, nie aktívne vyvolávanie)
- zisťovanie aktuálnych potrieb zákazníka, prehľad o objednávkach, vykonávanie zmien na základe požiadaviek
- pro-aktívne riešenie problémov a odstraňovanie nedostatkov v procese
- zapisovanie údajov do databázy
Náplň práce:
- telefonický a e-mailový kontakt s existujúcim zákazníkom (in-bound, nie predaj produktov, nie aktívne vyvolávanie)
- zisťovanie aktuálnych potrieb zákazníka, prehľad o objednávkach, vykonávanie zmien na základe požiadaviek
- pro-aktívne riešenie problémov a odstraňovanie nedostatkov v procese
- zapisovanie údajov do databázy
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť RÝCHLEHO kariérneho rastu
- aktívne využívanie cudzieho jazyka a neustále zdokonaľovanie sa
- HOME OFFICE - kdekoľvek zo SLOVENSKA
- nadštandardný príspevok na stravovanie
- úžasné kurzy a možnosti vzdelávania
- organizované spoločné akcie
- kvalitný tréning
- aktívne využívanie cudzieho jazyka a neustále zdokonaľovanie sa
- HOME OFFICE - kdekoľvek zo SLOVENSKA
- nadštandardný príspevok na stravovanie
- úžasné kurzy a možnosti vzdelávania
- organizované spoločné akcie
- kvalitný tréning
Informácie o výberovom konaní
Ponuka je vhodná aj pre záujemcov z gastra, cestovného ruchu, predaja, hotelierstva.
Pracovná doba: 5 dní/týždenne, 8 hod denne (plus prestávky), práca na zmeny:
8:00 - 17:00
9:00 - 18:00
10:00 - 19:00
11:00 - 20:00
Práca cez víkend - max 2 víkendy do mesiaca
Výberový proces prebieha online formou.
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v ANGLICKOM jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Pracovná doba: 5 dní/týždenne, 8 hod denne (plus prestávky), práca na zmeny:
8:00 - 17:00
9:00 - 18:00
10:00 - 19:00
11:00 - 20:00
Práca cez víkend - max 2 víkendy do mesiaca
Výberový proces prebieha online formou.
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v ANGLICKOM jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Medzinárodná spoločnosť
Medzinárodná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívna osoba, pro-zákaznícky prístup
- odolnosť voči stresu
- pro-aktívny prístup k úlohám
- schopnosť rýchlo sa učiť a chápať nové veci
- anglický jazyk minimálne B2
- internetové pripojenie s rýchlosťou minimálne 50 Mbps.
- odolnosť voči stresu
- pro-aktívny prístup k úlohám
- schopnosť rýchlo sa učiť a chápať nové veci
- anglický jazyk minimálne B2
- internetové pripojenie s rýchlosťou minimálne 50 Mbps.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4473441
Dátum zverejnenia: 26.11.2022
2022-11-26
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Barista, Helpdesk operátor, Sekretárka, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 165 EUR/mesiac