Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky


Administratívny pracovník s angličtinou (aj pre absolventov) práca z domu
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
December 2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 165 EUR/mesiacpriemerná mesačná mzda vrátane príplatkov a bonusov 1300€ - 1400€ brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak komunikuješ po anglicky a si technicky zručný, pošli nám svoj životopis.
Náplň práce:
- telefonický a e-mailový kontakt s existujúcim zákazníkom (in-bound, nie predaj produktov, nie aktívne vyvolávanie)
- zisťovanie aktuálnych potrieb zákazníka, prehľad o objednávkach, vykonávanie zmien na základe požiadaviek
- pro-aktívne riešenie problémov a odstraňovanie nedostatkov v procese
- zapisovanie údajov do databázy
Náplň práce:
- telefonický a e-mailový kontakt s existujúcim zákazníkom (in-bound, nie predaj produktov, nie aktívne vyvolávanie)
- zisťovanie aktuálnych potrieb zákazníka, prehľad o objednávkach, vykonávanie zmien na základe požiadaviek
- pro-aktívne riešenie problémov a odstraňovanie nedostatkov v procese
- zapisovanie údajov do databázy
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť RÝCHLEHO kariérneho rastu
- aktívne využívanie cudzieho jazyka a neustále zdokonaľovanie sa
- HOME OFFICE - kdekoľvek zo SLOVENSKA
- nadštandardný príspevok na stravovanie
- úžasné kurzy a možnosti vzdelávania
- organizované spoločné akcie
- kvalitný tréning
- aktívne využívanie cudzieho jazyka a neustále zdokonaľovanie sa
- HOME OFFICE - kdekoľvek zo SLOVENSKA
- nadštandardný príspevok na stravovanie
- úžasné kurzy a možnosti vzdelávania
- organizované spoločné akcie
- kvalitný tréning
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Medzinárodná spoločnosť
Medzinárodná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívna osoba, pro-zákaznícky prístup
- odolnosť voči stresu
- pro-aktívny prístup k úlohám
- schopnosť rýchlo sa učiť a chápať nové veci
- anglický jazyk minimálne B2
- internetové pripojenie s rýchlosťou minimálne 50 Mbps.
Informácie o výberovom procese
Ponuka je vhodná aj pre záujemcov z gastra, cestovného ruchu, predaja, hotelierstva.
Pracovná doba: 5 dní/týždenne, 8 hod denne (plus prestávky), práca na zmeny:
8:00 - 17:00
9:00 - 18:00
10:00 - 19:00
11:00 - 20:00
Práca cez víkend - max 2 víkendy do mesiaca
Výberový proces prebieha online formou.
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v ANGLICKOM jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Pracovná doba: 5 dní/týždenne, 8 hod denne (plus prestávky), práca na zmeny:
8:00 - 17:00
9:00 - 18:00
10:00 - 19:00
11:00 - 20:00
Práca cez víkend - max 2 víkendy do mesiaca
Výberový proces prebieha online formou.
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v ANGLICKOM jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Adecco Slovakia s.r.o. is a leader in providing tailor-made personnel services.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4473441
Dátum zverejnenia: 26.11.2022
2022-11-26
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Barista, Helpdesk operátor, Sekretárka, Telefonický operátor Spoločnosť: ADECCO Slovakia, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 165 EUR/mesiac