Helpline Agent s plynulou Angličtinou - práca z domu!

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
december 2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 160 EUR/mesiacpriemerná mesačná mzda vrátane príplatkov a bonusov 1200€ - 1300€ brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Považujete sa za komunikatívneho človeka, ktorý dokáže vyriešiť vzniknuté problémy? Ak ste to Vy, toto by bola Vaša náplň práce:

- telefonický a e-mailový kontakt s existujúcim zákazníkom (in-bound, nie predaj produktov, nie aktívne vyvolávanie)
- zisťovanie aktuálnych potrieb zákazníka, prehľad o objednávkach, vykonávanie zmien na základe požiadaviek
- pro-aktívne riešenie problémov a odstraňovanie nedostatkov v procese
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch zameraných na zlepšovanie komunikácie a zákazníckej spokojnosti
- komunikácia a reporting

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť RÝCHLEHO kariérneho rastu
- aktívne využívanie cudzieho jazyka a neustále zdokonaľovanie sa
- HOME OFFICE iba na území Slovenska
- nadštandardný príspevok na stravovanie
- úžasné kurzy a možnosti vzdelávania
- organizované spoločné akcie
- kvalitný tréning

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Medzinárodná spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • komunikatívna osoba, pro-zákaznícky prístup
  • odolnosť voči stresu
  • pro-aktívny prístup k úlohám
  • schopnosť rýchlo sa učiť a chápať nové veci
  • anglický jazyk minimálne B2
  • internetové pripojenie s rýchlosťou minimálne 50 Mbps.
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

Ponuka je vhodná aj pre záujemcov z gastra, cestovného ruchu, predaja, hotelierstva.
Pracovná doba: 5 dní/týždenne, 8 hod denne (plus prestávky), práca na smeny:
8:00 - 17:00
9:00 - 18:00
10:00 - 19:00
11:00 - 20:00

Výberový proces prebieha online formou.
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v ANGLICKOM jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Adecco Slovakia s.r.o. is a leader in providing tailor-made personnel services.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Katarína Vašková
E-mail: poslať životopis
ID: 4472504  Dátum zverejnenia: 24.11.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 160 EUR/mesiac