Skúsený obchodný manažér so španielčinou

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
2 150 EUR/mesiacvýška finálnej hrubej mzdy sa ustanoví na základe vašich skúseností a vedomostí

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náš významný medzinárodný klient hľadá skúseného Retail account manažéra. Medzi hlavnú náplň práce patrí:

• Rokovanie o nákladoch a navrhovanie podmienok s dodávateľmi pre vytvorenie nových obchodných plánov
• Optimalizácia portfólia produktov dodávateľov uvedených na trhu nášho klienta
• Spolupráca s dodávateľmi na zlepšení dodávateľského reťazca
• Práca s internými obchodnými programami pre identifikáciu správnych obchodných príležitostí
• Riadenie obchodných a právnych eskalačných činností s cieľom vyriešiť rôzne problémy
• Navrhovanie inovácií a automatizácia procesov
• Spolupráca s internými prostredím spoločnosti s cieľom riadiť rôzne programy
• Zodpovednosť za zaškolenie kolegov a za vplyv na interné/externé podnikanie

Zamestnanecké výhody, benefity

• možnosť profesionálneho kariérneho rastu
• možnosť zapojiť sa do rôznych vzdelávací aktivít
• organizovanie 25 firemných podujatí ročne zameraných na kultúru, šport, zábavu či vzdelávanie
• flexibilný pracovný čas
• práca v modernom prostredí, ktoré poskytuje brainstormingové kútiky, masážne miestnosti, chill out zóny
• podpora zdravého životného štýlu zabezpečením čerstvého ovocia pre každého zamestnanca a mnoho iných benefitov

Informácie o výberovom konaní

Kvôli veľkému záujmu o pozíciu budú kontaktovaní len tí kandidáti, ktorí spĺňajú uvedené kritériá.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Španielsky jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Nadšenie a silná sebamotivácia
• Vynikajúce prezentačné, medziľudské a komunikačné schopnosti
• Veľká miera osobnej iniciatívy a silný praktický prístup spolu s kreativitou, rozhodnosťou a mentalitou orientovanou na výsledky pre spôsob myslenia zameraný na podnikanie
• Pokročilá znalosť MS Excel (programovanie makier / skriptov) alebo SQL znalosti výhodné

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4472171  Dátum zverejnenia: 24.11.2022  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 2 150 EUR/mesiac