Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník s angličtinou (aj absolventi)
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 220 EUR/mesiacOd 1220 EUR/brutto v závislosti od zručností, znalostí a skúseností kandidáta. Dodatočná kompenzácia za prácu na zmeny/víkendy až do výšky 500 eur.
1 220 EUR/mesiacOd 1220 EUR/brutto v závislosti od zručností, znalostí a skúseností kandidáta. Dodatočná kompenzácia za prácu na zmeny/víkendy až do výšky 500 eur.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak komunikuješ po anglicky a nerobí ti problém pracovať v popoludňajších hodinách, potom hľadáme práve teba na špecialistu klientskej podpory v Košiciach/Bratislave.
Všetko Ťa doučia priamo v spoločnosti nášho klienta počas prvých troch mesiacov pracovného pomeru, kedy Ti zároveň už beží mzda ;). Po štyroch mesiacoch pracovného pomeru je možnosť podiskutovať aj o možnosti HomeOfficu :). Všetko závisí od Tvojej šikovnosti a výkonu.
Pracovná náplň:
- každodenná komunikácia s existujúcimi zákazníkmi
- riešenie problémov so službami a produktmi spoločnosti (nejedná sa o predaj)
- komunikácia v anglickom jazyku
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch
- budovanie profesionálnych vzťahov so zákazníkmi
Všetko Ťa doučia priamo v spoločnosti nášho klienta počas prvých troch mesiacov pracovného pomeru, kedy Ti zároveň už beží mzda ;). Po štyroch mesiacoch pracovného pomeru je možnosť podiskutovať aj o možnosti HomeOfficu :). Všetko závisí od Tvojej šikovnosti a výkonu.
Pracovná náplň:
- každodenná komunikácia s existujúcimi zákazníkmi
- riešenie problémov so službami a produktmi spoločnosti (nejedná sa o predaj)
- komunikácia v anglickom jazyku
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch
- budovanie profesionálnych vzťahov so zákazníkmi
Zamestnanecké výhody, benefity
• Životné poistenie
• Príspevok do 3. piliera
• Pracovná zmluva na dobu neurčitú hneď pri nástupe
• Zdokonalenie sa v anglickom jazyku
• Super BONUSY za nočné/víkendové zmeny
• Taxík zadarmo domov (po 22h) v rámci KE/BA
• Parkovanie zdarma
• Práca z domu
• Rýchly kariérny rast
• Príspevok pri životných udalostiach
• Teambuildingové aktivity
• Príspevok do 3. piliera
• Pracovná zmluva na dobu neurčitú hneď pri nástupe
• Zdokonalenie sa v anglickom jazyku
• Super BONUSY za nočné/víkendové zmeny
• Taxík zadarmo domov (po 22h) v rámci KE/BA
• Parkovanie zdarma
• Práca z domu
• Rýchly kariérny rast
• Príspevok pri životných udalostiach
• Teambuildingové aktivity
Informácie o výberovom konaní
Uvedená ponuka je vhodná aj pre záujemcov z gastronómie, predaja, nákupu, výroby, logistiky,
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Významný medzinárodný klient
Významný medzinárodný klient
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Plynulá angličtina
• Vynikajúce komunikačné zručnosti
• Flexibilita (práca na zmeny - nočné/víkendy)
• Odolnosť voči stresu
• Chuť pracovať v medzinárodnom prostredí
• Vynikajúce komunikačné zručnosti
• Flexibilita (práca na zmeny - nočné/víkendy)
• Odolnosť voči stresu
• Chuť pracovať v medzinárodnom prostredí
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4471349
Dátum zverejnenia: 23.11.2022
2022-11-23
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Čašník, Klientský pracovník, Odborný predajca, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 220 EUR/mesiac