Можливість для людей з України
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office job so super nástupným platom! Komunikácia v angličtine, možnosť home office po zaškolení. Aj absolventi
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 220 EUR/mesiacMožnosť navýšenia základnej mzdy v závislostí od skúseností uchádzača Garantované mesačné príplatky do výšky 600€
1 220 EUR/mesiacMožnosť navýšenia základnej mzdy v závislostí od skúseností uchádzača Garantované mesačné príplatky do výšky 600€
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak rád komunikuješ v angličtine, preferuješ prácu v poobedných a nočných hodinách a máš proaktívny prístup, zašli nám životopis a pridaj sa do tímu špecialistov technickej podpory. Nepotrebuješ predchádzajúcu skúsenosť.
Čaká ťa práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti, kompletné zaškolenie (počas ktorého už dostávaš riadnu mzdu), garantované mesačné príplatky, dynamické multikultúrne prostredie a príležitosť získať skvelú pracovnú skúsenosť.
Pracovná náplň:
-denná komunikácia s klientom v anglickom jazyku (min B2 podmienkou)
-poskytovanie technickej podpory, informácii a poradenstva
-nastavenie služieb
-asistencia s požiadavkami klientov
-budovanie profesionálneho vzťahu s klientom
HO: Prvé 4 mesiace je potrebné zaškoliť sa priamo v office v Bratislave, po zaškolení je možné dohodnúť sa na práci formou Home office. Všetko bude závisieť od Tvojej dostupnosti, výkonu, sebestačnosti pri výkone práce a nariadení štátu/spoločnosti o opatreniach súvisiacich s pandémiou.
Čaká ťa práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti, kompletné zaškolenie (počas ktorého už dostávaš riadnu mzdu), garantované mesačné príplatky, dynamické multikultúrne prostredie a príležitosť získať skvelú pracovnú skúsenosť.
Pracovná náplň:
-denná komunikácia s klientom v anglickom jazyku (min B2 podmienkou)
-poskytovanie technickej podpory, informácii a poradenstva
-nastavenie služieb
-asistencia s požiadavkami klientov
-budovanie profesionálneho vzťahu s klientom
HO: Prvé 4 mesiace je potrebné zaškoliť sa priamo v office v Bratislave, po zaškolení je možné dohodnúť sa na práci formou Home office. Všetko bude závisieť od Tvojej dostupnosti, výkonu, sebestačnosti pri výkone práce a nariadení štátu/spoločnosti o opatreniach súvisiacich s pandémiou.
Zamestnanecké výhody, benefity
- príležitosť na zdokonalenie anglického jazyka
- platené zaškolenie, nepotrebujete predchádzajúcu prax
- pravidelné príplatky za poobedné/nočné smeny, víkendy a výkon až do výšky 500€/mes.
- príležitosť na kariérny postup
- zmluva dobu neurčitú
- stravovacia karta
- taxi domov zdarma v nočných hodinách
- parkovanie v budove
- príspevok do 3. piliera
- zdravotná starostlivosť zdarma po jednom roku
- platené zaškolenie, nepotrebujete predchádzajúcu prax
- pravidelné príplatky za poobedné/nočné smeny, víkendy a výkon až do výšky 500€/mes.
- príležitosť na kariérny postup
- zmluva dobu neurčitú
- stravovacia karta
- taxi domov zdarma v nočných hodinách
- parkovanie v budove
- príspevok do 3. piliera
- zdravotná starostlivosť zdarma po jednom roku
Informácie o výberovom konaní
Pozícia je vhodná aj pre záujemcov z oblasti administratívy, gastronómie, logistiky, výroby,...
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Významný medzinárodný klient
Významný medzinárodný klient
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- anglický jazyk na úrovni B2, plynulá komunikácia
- časová flexibilita
- schopnosť zvládať stresové situácie
- komunikatívnosť
- asertivita, orientácia na klienta
- ochota vzdelávať sa v technickej oblasti
- časová flexibilita
- schopnosť zvládať stresové situácie
- komunikatívnosť
- asertivita, orientácia na klienta
- ochota vzdelávať sa v technickej oblasti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4401198
Dátum zverejnenia: 12.8.2022
2022-08-12
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Čašník, Helpdesk operátor, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 220 EUR/mesiac