Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Klientska podpora len v angličtine s nadštandardným platom! Možná práca z domu po zaškolení.
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 220 EUR/mesiac+ garantované príplatky k mzde do výšky 600€ mesačne. Priemerná mesačná mzda (brutto) 1650 EUR
1 220 EUR/mesiac+ garantované príplatky k mzde do výšky 600€ mesačne. Priemerná mesačná mzda (brutto) 1650 EUR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pokiaľ radi komunikujete v angličtine a nerobí Vám problém pracovať v poobedných a večerných hodinách tak zašlite Váš životopis a pridajte sa do tímu špecialistov klientskej podpory v BA/KE! Čaká Vás dynamické multikultúrne prostredie, kompletné zaškolenie, nové výzvy a možnosť home office.
Vašou úlohou bude:
- komunikácia už s existujúcimi zákazníkmi v angličtine (ústna aj
písomná) min. B2 PODMIENKA
- vybavovanie požiadaviek zákazníkov
- riešenie vzniknutých technických problémov
- práca v internom systéme
- zúčastňovanie sa na projektoch
- budovanie profesionálnych vzťahov so zákazníkmi
Nejedná sa o predaj!
Školenie (12 týždňov) prebieha v kancelárii v Bratislave/Košiciach, ďalšie 4 týždne sa pracuje z kancelárie v Bratislave/Košiciach. Po tejto dobe je možné dohodnúť sa na práci z domu.
Vašou úlohou bude:
- komunikácia už s existujúcimi zákazníkmi v angličtine (ústna aj
písomná) min. B2 PODMIENKA
- vybavovanie požiadaviek zákazníkov
- riešenie vzniknutých technických problémov
- práca v internom systéme
- zúčastňovanie sa na projektoch
- budovanie profesionálnych vzťahov so zákazníkmi
Nejedná sa o predaj!
Školenie (12 týždňov) prebieha v kancelárii v Bratislave/Košiciach, ďalšie 4 týždne sa pracuje z kancelárie v Bratislave/Košiciach. Po tejto dobe je možné dohodnúť sa na práci z domu.
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť kariérneho rastu (v rámci jedného roka na team leadera)
- zdokonalenie sa v cudzom jazyku
- kvalitné úvodné zaškolenie hradené spoločnosťou
- zdarma taxík medzi 22:00 - 6:00 v rámci BA/KE
- pracovná zmluva na neurčito
- super BONUSY za nočné/víkendové zmeny
- príspevok pri životných udalostiach
- rôzne teambuildingové aktivity
- polročné bonusy
- zľavy na bankové produkty, hypotéky
- parkovanie v budove zdarma
- a iné
- zdokonalenie sa v cudzom jazyku
- kvalitné úvodné zaškolenie hradené spoločnosťou
- zdarma taxík medzi 22:00 - 6:00 v rámci BA/KE
- pracovná zmluva na neurčito
- super BONUSY za nočné/víkendové zmeny
- príspevok pri životných udalostiach
- rôzne teambuildingové aktivity
- polročné bonusy
- zľavy na bankové produkty, hypotéky
- parkovanie v budove zdarma
- a iné
Informácie o výberovom konaní
Iné administratívne a podporné služby.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Stabilný klient.
Stabilný klient.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
znalosť anglického jazyka na úrovni min. B2
príjemné vystupovanie
proaktívny prístup ku zákazníkovi
zvládanie stresových situácií
ochota pomôcť, riešiť problémy
príjemné vystupovanie
proaktívny prístup ku zákazníkovi
zvládanie stresových situácií
ochota pomôcť, riešiť problémy
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4399410
Dátum zverejnenia: 10.8.2022
2022-08-10
lokalita: Práca z domu Pozícia: Čašník, Helpdesk operátor, Predajca leteniek/zájazdov, Recepčná, Skladník Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 220 EUR/mesiac