Účtovník s maďarským a anglickým jazykom

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacFinálna mzda závidí od skúseností kandidáta a bude dohodnutá na pracovnom pohovore.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Spracovanie štandardných/komplexných transakcií súvisiacich s dlhodobým majetkom (akvizícia, prevod, predaj)
• Zabezpečenie správneho účtovania v oblasti aktivácie majetku (CAPEX/OPEX) a odpisov
• Vedenie kmeňovej evidencie majetku a zodpovednosť za správnosť evidencie majetku
• Včasné zaúčtovanie investičných projektov z rozostavaného majetku
• Vykonávanie činností na konci mesiaca a rekonciliácie
• Podpora každodenných požiadaviek zákazníkov a poskytovanie informácií, pravidelných a ad-hoc správ
• Riešenie štandardných problémov v oblasti zodpovednosti
• Identifikácia a objasnenie prerušení procesov
• Príprava inventarizácie
• Pôsobenie ako prvý kontakt pre zákazníka a zodpovednosť za spokojnosť a zabezpečenie zákazníka
včasné zaúčtovanie všetkých transakcií
• Ďalšie ad-hoc úlohy podľa potrieb oddelenia účtovníctva majetku

Zamestnanecké výhody, benefity

• Ročný bonus
• Plne uhradené stravné lístky
• Telefón a notebook na osobné použitie
• Zľavy na vybrané produkty soločnosti
• Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• Bufetový systém benefitov/Multisport karta
• Sick days
• Športový klub a Dni zdravia
• Teambuildingy, letný a vianočný večierok
• Príležitosti pre kariérny rast
• Program odporúčaní
• Pružný pracovný čas

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Iné administratívne a podporné služby

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • výborná znalosť maďarského a anglického jazyka
  • výborné komunikačné zručnosti
  • skúsenosť v oblasti účtovníctva/ ekonomické vzdelanie
  • samostatnosť
  • SAP, Excel- výhodou
  • skúsenosti s prácou na projektoch sú výhodou
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Adecco Slovakia s.r.o. is a leader in providing tailor-made personnel services.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4399221  Dátum zverejnenia: 9.8.2022  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac