Можливість для людей з України
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracuj ako customer support - zarábaj ako manažér ! Aj bez skúsenosti, potrebný anglický jazyk. Aj na part time. (Bratislava)
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 220 EUR/mesiacOd 1 220EUR/brutto v závislosti od zručností, znalostí a skúseností kandidáta. Dodatočná kompenzácia za prácu na zmeny/víkendy až do výšky 500 eur.
1 220 EUR/mesiacOd 1 220EUR/brutto v závislosti od zručností, znalostí a skúseností kandidáta. Dodatočná kompenzácia za prácu na zmeny/víkendy až do výšky 500 eur.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme anglicky hovoriacich špecialistov zákazníckej podpory pre nášho významného klienta, najväčšieho poskytovateľa telekomunikačných služieb v Severnej Amerike!
Považuješ sa za komunikatívneho človeka, ktorý dokáže vyriešiť vzniknuté problémy? Chcel by si mať pracovnú dobu, ktorá začína v popoludňajších hodinách? Staň sa Agentom zákazníckej podpory pre Shared Service Centrum v Bratislave.
Školenie bude priamo na pobočke 2 mesiace plus 2 mesiace v office. To, či Tvoje ďalšie pracovné zaradenie bude v kancelárií alebo formou HomeOffice, bude závisieť od Tvojej dostupnosti, výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, pandemickej situácie a pokynov od nadriadených.
Part time : full time školenie 2 mesiace
Ak radi komunikujete v angličtine a pomáhate ľuďom, pošlite nám svoj životopis!
Náplň práce:
• Podpora a asistencia medzinárodným zákazníkom s ich požiadavkami
• Možnosť využiť odborné znalosti o produktoch spoločnosti pri riešení každého problému
• Pracovný čas na poobedné a nočné zmeny
• Víkendové a nočné zmeny so super bonusmi!
Považuješ sa za komunikatívneho človeka, ktorý dokáže vyriešiť vzniknuté problémy? Chcel by si mať pracovnú dobu, ktorá začína v popoludňajších hodinách? Staň sa Agentom zákazníckej podpory pre Shared Service Centrum v Bratislave.
Školenie bude priamo na pobočke 2 mesiace plus 2 mesiace v office. To, či Tvoje ďalšie pracovné zaradenie bude v kancelárií alebo formou HomeOffice, bude závisieť od Tvojej dostupnosti, výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, pandemickej situácie a pokynov od nadriadených.
Part time : full time školenie 2 mesiace
Ak radi komunikujete v angličtine a pomáhate ľuďom, pošlite nám svoj životopis!
Náplň práce:
• Podpora a asistencia medzinárodným zákazníkom s ich požiadavkami
• Možnosť využiť odborné znalosti o produktoch spoločnosti pri riešení každého problému
• Pracovný čas na poobedné a nočné zmeny
• Víkendové a nočné zmeny so super bonusmi!
Zamestnanecké výhody, benefity
• Životné poistenie
• Super BONUSY za nočné/víkendové zmeny
• Kariérny rozvoj
• Parkovanie zdarma
• Práca z domu
• Kompletné zaučenie
• Super BONUSY za nočné/víkendové zmeny
• Kariérny rozvoj
• Parkovanie zdarma
• Práca z domu
• Kompletné zaučenie
Informácie o výberovom konaní
práca je vhodná aj pre absolventa, ale aj pre ľudí bez skúseností v obore
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Významný medzinárodný klient
Významný medzinárodný klient
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Plynulá angličtina
• Vynikajúce komunikačné zručnosti
• Flexibilita (práca na zmeny - nočné/víkendy)
• Odolnosť voči stresu
• Chuť pracovať v medzinárodnom prostredí
• Vynikajúce komunikačné zručnosti
• Flexibilita (práca na zmeny - nočné/víkendy)
• Odolnosť voči stresu
• Chuť pracovať v medzinárodnom prostredí
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4371672
Dátum zverejnenia: 1.7.2022
2022-07-01
lokalita: Práca z domu Pozícia: Asistent, Čašník, Helpdesk operátor, Prekladateľ, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 220 EUR/mesiac