Можливість для людей з України
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Nie si ranné vtáča a baví ťa práca vo večerných hodinách za kvalitné bonusy? Vieš po anglicky a nerobí ti problém komunikácia? aj na Part time
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 220 EUR/mesiacUvádzaná je minimálna výška základnej mzdy. Možnosť privyrobiť si na príplatkoch max. 500EUR/mesiac
1 220 EUR/mesiacUvádzaná je minimálna výška základnej mzdy. Možnosť privyrobiť si na príplatkoch max. 500EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme anglicky hovoriacich špecialistov zákazníckej podpory pre nášho významného klienta, najväčšieho poskytovateľa telekomunikačných služieb v Severnej Amerike!
Ak radi komunikujete v angličtine a radi pomáhate ľuďom, pošlite nám svoj životopis.
Home Office : Prvé 4 mesiace povinný office, potom možný Home office po dohode s manažérom v Bratislave
Náplň práce:
• Podpora a asistencia medzinárodným zákazníkom s ich požiadavkami
• Poskytovanie všeobecných a špecifických informácií volajúcim.
• Možnosť využiť odborné znalosti o produktoch spoločnosti pri riešení každého problému
• Pracovný čas poobedné a nočné zmeny (8-hodinová zmena + polhodinová prestávka na obed)
Ak radi komunikujete v angličtine a radi pomáhate ľuďom, pošlite nám svoj životopis.
Home Office : Prvé 4 mesiace povinný office, potom možný Home office po dohode s manažérom v Bratislave
Náplň práce:
• Podpora a asistencia medzinárodným zákazníkom s ich požiadavkami
• Poskytovanie všeobecných a špecifických informácií volajúcim.
• Možnosť využiť odborné znalosti o produktoch spoločnosti pri riešení každého problému
• Pracovný čas poobedné a nočné zmeny (8-hodinová zmena + polhodinová prestávka na obed)
Zamestnanecké výhody, benefity
• Životné poistenie
• Super BONUSY za nočné/víkendové zmeny
• Rýchly kariérny rast
• Parkovanie zdarma
• Práca z domu
• Super BONUSY za nočné/víkendové zmeny
• Rýchly kariérny rast
• Parkovanie zdarma
• Práca z domu
Informácie o výberovom konaní
práce možná aj pre ľudí bez skúsenosti v obore
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Významný medzinárodný klient
Klient so sídlom v Bratislave
Významný medzinárodný klient
Klient so sídlom v Bratislave
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Plynulá angličtina
• Vynikajúce komunikačné zručnosti
• Flexibilita (práca na zmeny - nočné/víkendy)
• Odolnosť voči stresu
• Chuť pracovať v medzinárodnom prostredí
• Vynikajúce komunikačné zručnosti
• Flexibilita (práca na zmeny - nočné/víkendy)
• Odolnosť voči stresu
• Chuť pracovať v medzinárodnom prostredí
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4363826
Dátum zverejnenia: 24.6.2022
2022-06-24
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Čašník, Helpdesk operátor, Predajca leteniek/zájazdov, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 220 EUR/mesiac