Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Nechce sa ti každý deň sedieť v office, komunikuješ v anglickom jazyku a si časovo flexibilný? Pridaj sa k nám. Helpdesk operátor.
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 220 EUR/mesiac+ bonusy za výkon a nočné odpracované hodiny cca 400-500 EUR/mesiac
1 220 EUR/mesiac+ bonusy za výkon a nočné odpracované hodiny cca 400-500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak Vás baví komunikácia v angličtine a nemáte radi ranné vstávanie, pridajte sa k nám staňte sa zamestnancom v stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Ak máte úroveň angličtiny B2 a viac, ste flexibilný a chceli by ste pracovať z domu, potom je pre Vás táto práca ako stvorená. Pridajte sa do teamu technickej podpory zákazníkov pre americký trh.
Všetko Vás naučíme! Počas prvých troch mesiacov dostanete detailné školenie na pobočke v Bratislave.
Po štyroch mesiacoch je možnosť pracovať formou HOME OFFICE. Všetko závisí od výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, od pandemickej situácie a od pokynov od nadriadených..
Vaša práca bude spočívať najmä v:
- každodenná komunikácia so zákazníkmi v anglickom jazyku
- riešenie problémov so službami a produktmi spoločnosti
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch
- budovanie profesionálnych vzťahov so zákazníkmi
Ak Vás ponuka zaujala pošlite nám prosím svoj životopis.
Ak máte úroveň angličtiny B2 a viac, ste flexibilný a chceli by ste pracovať z domu, potom je pre Vás táto práca ako stvorená. Pridajte sa do teamu technickej podpory zákazníkov pre americký trh.
Všetko Vás naučíme! Počas prvých troch mesiacov dostanete detailné školenie na pobočke v Bratislave.
Po štyroch mesiacoch je možnosť pracovať formou HOME OFFICE. Všetko závisí od výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, od pandemickej situácie a od pokynov od nadriadených..
Vaša práca bude spočívať najmä v:
- každodenná komunikácia so zákazníkmi v anglickom jazyku
- riešenie problémov so službami a produktmi spoločnosti
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch
- budovanie profesionálnych vzťahov so zákazníkmi
Ak Vás ponuka zaujala pošlite nám prosím svoj životopis.
Informácie o výberovom konaní
Ponuka je vhodná aj pre kandidátov, ktorí majú predchádzajúcu skúsenosť napr. z oblasti gastra, z predaja, výroby, z oblasti ľudských zdrojov, logistiky alebo napríklad hotelierstva.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
Medzinárodná spoločnosť so sídlom v Bratislave
Medzinárodná spoločnosť so sídlom v Bratislave
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- plynulá a sebavedomá komunikácia v anglickom jazyku
- dobré komunikačné zručnosti, orientácia na zákazníka
- flexibilita (práca na zmeny)
- odolnosť voči stresu
- dobré komunikačné zručnosti, orientácia na zákazníka
- flexibilita (práca na zmeny)
- odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4363452
Dátum zverejnenia: 24.6.2022
2022-06-24
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Čašník, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 220 EUR/mesiac