Komunikačný a marketingový pracovník - čiastočný home office

Talent Solutions, s.r.o.

Miesto práce
Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacOd 1500 - skutočná mzda môže byť navýšená vzhľadom na skúsenosti a vedomosti kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, medzinárodnú spoločnosť, obsadzujeme pozíciu Komunikačný a Marketingový Pracovník, ktorá pozostáva z:

- Zodpovednosť za marketingovú a komunikačnú stratégiu
- Organizácia a vykonávanie administratívnych úloh
- Realizácia prezentačných, komunikačných a marketingových aktivít
- Príprava obsahu pre internú a externú komunikáciu
- Koordinovať komunikačný tím (príprava prezentácií a reportov, preklady)
- Samostatný návrh a implementácia optimalizačných opatrení
- Projektové aktivity (agilné prostredie)
- Plánovanie, koordinácia a priebeh marketingových a komunikačných aktivít

Zamestnanecké výhody, benefity

- ročný bonus
- plne platené stravné lístky
- doplnkový príspevok na dôchodkové sporenie
- Cafeteria / Multisport karta
- FLEXIBILNÝ pracovný čas
- Benefity pre rodičov
a veľa iných

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v ANGLICKOM jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Medzinárodná spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomika/Účtovníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Obchodné skúsenosti v projektovej komunikácii a marketingu
- Silné prezentačné, komunikačné a marketingové zručnosti
- Obchodné skúsenosti s manažérskymi informačnými systémami a reportingovými systémami
- Obchodné skúsenosti v oblasti controllingu, účtovníctva alebo manažérskeho reportingu - výhodou
- plynulá Angličtina
- znalosť Nemčiny - výhodou
- schopnosť pracovať v dynamickom prostredí

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4360151  Dátum zverejnenia: 22.7.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac