Можливість для людей з України

Hovoríš anglicky a hľadáš slušný a stabilný príjem? Nevadí ti práca v poobedných a nočných hodinách? Pridaj sa do dynamického medzinárodného kolektívu

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 220 EUR/mesiacPravidelné príplatky za prácu na smeny do výšky 600€/ mesiac
Priemerná mesačná mzda na pozícii vrátane odmien (brutto)
1500€/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Si komunikatívny a rád riešiš problémy? Chceš aktívne komunikovať v angličtine a dobre si pri tom zarobiť? Neváhaj a zašli nám životopis! Hľadáme anglicky hovoriacich, časovo flexibilných ľudí, ktorí by sa radi pridali do dynamického, medzinárodného kolektívu na pozíciu klientskej podpory.

Pracovnou náplňou je najmä:
- každodenná telefonická komunikácia zo zákazníkom v anglickom jazyku
- riešenie technických problémov
- poskytovanie informácii a poradenstva ohľadom služieb
- vybavovanie požiadaviek zákazníkov

Pracovná doba:
- 8 hod. smeny
- poobedné a nočné smeny v rozmedzí 11:00 - 6:00
- v prípade dobrých výsledkov možnosť pracovať na preferovanej smene
- atraktívne príplatky za prácu vo večerných/nočných hodinách

Školenie:
- zamestnávateľ poskytuje plné produktové zaškolenie
- trvá 4 mesiace v Bratislave
- je plne preplácané ako riadny pracovný čas
- home office - či po školení zostanete v kancelárii alebo budete pracovať z domu, bude závisieť od vašej dostupnosti, výkonu, sebestačnosti pri výkone práce a nariadení štátu/spoločnosti o opatreniach súvisiacich s pandémiou

Zamestnanecké výhody, benefity

- príležitosť na zdokonalenie anglického jazyka
- zmluva dobu neurčitú
- kompletné zaškolenie, nepotrebujete predchádzajúcu prax
- príplatky za poobedné/nočné smeny, víkendy a výkon až do výšky 600€
- príležitosť na kariérny postup
- príspevok do 3. piliera
- stravovacia karta
- taxi domov zdarma v nočných hodinách
- parkovanie v budove

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Stabilná medzinárodná spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • plynulá komunikácia v anglickom jazyku, min B2 úroveň
  • časová flexibilita
  • schopnosť zvládať stresové situácie
  • komunikatívnosť
  • pro-zákaznícky prístup
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Adecco Slovakia s.r.o. is a leader in providing tailor-made personnel services.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Lívia Krajmerová
E-mail: poslať životopis
ID: 4359248  Dátum zverejnenia: 20.6.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 220 EUR/mesiac