Recruitment Advisor s anglickým jazykom (EMEA región)

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac(Od 1 600 EUR + bonus)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho medzinárodného klienta hľadáme kandidáta na pozíciu Recruitment Advisor pre región EMEA.

Náplň práce:

• Poskytovanie odborného poradenstvo náborovým manažérom v regióne EMEA
• Iniciácia náborového procesu (úvodné stretnutie s hiring manažérmi, poradenstvo ohľadom trhu, popisu práce, atď.)
• Poskytovanie poradenstva manažérom vo fáze pohovorov, v prípade potreby účasť na pohovoroch
• Komplexné poradenstvo ohľadom prípravy ponuky (parametre, lokálne regulácie, atď.)
• Správa a analýza údajov o kandidátoch
• Prehlbovanie komplexných vedomostí o kultúre spoločnosti, náplni práce, prezentácia kandidátom
• Budovanie vzťahov s klientmi, poradenstvo
• Rozvoj vzťahov v rámci EMEA HR komunity v spoločnosti
• Podieľanie sa na/vedenie projektovej práce na lokálnej, regionálnej a/alebo globálnej úrovni
• Spolupráca s personálnymi agentúrami (vysvetlenie popisu práce, tímového prostredia, osobnostných požiadaviek a požadovaných odborných skúseností kandidátov), rozširovanie portfólia vhodných personálnych agentúr v regióne EMEA
• Identifikácia medzier v interných predpisoch, poskytovanie spätnej väzby
• Aktualizácia interných postupov súlade s legislatívou a firemnou best practice

Zamestnanecké výhody, benefity

- Výkonnostný bonus
- Flexibilná pracovná doba
- Príspevok na dopravu
- Referral bonus
- 5 dní dovolenky navyše
- Home Office
- Multisport karta
- Sick Day
- Iné

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v anglickom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Finančné a poisťovacie služby

Úspešná medzinárodná zaisťovnícka spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Výhodou HR, personalistika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Personalista so skúsenosťami v medzinárodnej spoločnosti
• Minimálne 3 roky relevantných pracovných skúseností v oblasti náborového poradenstva
• Predchádzajúce skúsenosti s celým cyklom náborového procesu; vrátane medzinárodného náboru a riadenia externých dodávateľov
• Vysokoškolské vzdelanie alebo ekvivalent s odbornou HR kvalifikáciou výhodou
• Plynulá angličtina
• Tímový duch
• Podieľanie sa na vývoji optimálnych a komerčných riešení
• Schopnosť komunikovať a vyjednávať s klientom a nachádzať riešenia
• Schopnosť budovať silné vzťahy s klientom
• Schopnosť pracovať a adaptovať sa v dynamickom pracovnom prostredí
• Seba rozvoj a záujem o HR a náborové postupy
• Multitasking, stanovenie priorít

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4352159  Dátum zverejnenia: 10.6.2022  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac