Можливість для людей з України
Poslať spoločnosti životopis
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky


Začni kariéru s dobrým platom a zdokonaľ sa v anglickom jazyku v komunikácii s native speakermi! Špecialista podpory zákazníkov!
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac+ bonusy za výkon a nočné odpracované hodiny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak hovoríte plynule po anglicky a nerobí Vám problém komunikovať s native speakermi, potom je táto ponuka pre Vás ako stvorená!
Vaša práca bude spočívať najmä v:
- každodenná komunikácia so zákazníkmi
- riešenie problémov so službami a produktmi spoločnosti
- komunikácia v anglickom jazyku
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch
- budovanie profesionálnych vzťahov so zákazníkmi
Vaša práca bude spočívať najmä v:
- každodenná komunikácia so zákazníkmi
- riešenie problémov so službami a produktmi spoločnosti
- komunikácia v anglickom jazyku
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch
- budovanie profesionálnych vzťahov so zákazníkmi
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
Medzinárodná spoločnosť so sídlom v Bratislave
Medzinárodná spoločnosť so sídlom v Bratislave
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- plynulá a sebavedomá komunikácia v anglickom jazyku
- dobré komunikačné zručnosti, orientácia na zákazníka
- flexibilita (práca na zmeny)
- odolnosť voči stresu
Informácie o výberovom procese
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Adecco Slovakia s.r.o. is a leader in providing tailor-made personnel services.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4341059
Dátum zverejnenia: 27.5.2022
2022-05-27
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: ADECCO Slovakia, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac