Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník s nemčinou - možný homeoffice
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacV závislosti od skúseností sa mzda môže výrazne líšiť.
1 300 EUR/mesiacV závislosti od skúseností sa mzda môže výrazne líšiť.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre jedného z našich klientov obsadzujeme pozíciu, kde si nájde uplatnenie človek so skúsenosťami v oblastiach projektového či produktového manažmentu, zákazníckej podpory či predaja a nákupu.
Ak máte nemčinu na úrovni písomnej aj hovorovej komunikácie so zákazníkom či dodávateľom, zašlite nám svoje CV.
Vašou náplňou práce bude:
- schvaľovanie nákupných požiadaviek
- monitorovanie/administrovanie procesov súvisiacich s nákupom
- komunikácia s dodávateľmi ohľadom dodacích termínov a prioritizácie dodávok
- spracovanie jednoduchších aj komplexnejších požiadaviek od zákazníka
- schopnosť ovládať korporátne pravidlá súvisiace s nákupom
- vyjednávanie obchodných podmienok s dodávateľmi (v rámci pridelenej agendy)
Ak máte nemčinu na úrovni písomnej aj hovorovej komunikácie so zákazníkom či dodávateľom, zašlite nám svoje CV.
Vašou náplňou práce bude:
- schvaľovanie nákupných požiadaviek
- monitorovanie/administrovanie procesov súvisiacich s nákupom
- komunikácia s dodávateľmi ohľadom dodacích termínov a prioritizácie dodávok
- spracovanie jednoduchších aj komplexnejších požiadaviek od zákazníka
- schopnosť ovládať korporátne pravidlá súvisiace s nákupom
- vyjednávanie obchodných podmienok s dodávateľmi (v rámci pridelenej agendy)
Zamestnanecké výhody, benefity
- ročný bonus do výšky 5% ročného platu
- flexibilný pracovný čas
- Home office
- plne hradené stravné lístky
- flexibilný pracovný čas
- Home office
- plne hradené stravné lístky
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti telekomunikácii.
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti telekomunikácii.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- schopnosť budovať vzťahy, prezentačné a komunikačné zručnosti
- organizovanosť a schopnosť prioritizovať
- flexibilita
- schopnosť vyjednávať
- organizovanosť a schopnosť prioritizovať
- flexibilita
- schopnosť vyjednávať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4339241
Dátum zverejnenia: 26.5.2022
2022-05-26
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Media buyer, Nákupca, Predajca leteniek/zájazdov, Recepčná Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac