Administratívny pracovník s nemčinou - možný homeoffice

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacV závislosti od skúseností sa mzda môže výrazne líšiť.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre jedného z našich klientov obsadzujeme pozíciu, kde si nájde uplatnenie človek so skúsenosťami v oblastiach projektového či produktového manažmentu, zákazníckej podpory či predaja a nákupu.

Ak máte nemčinu na úrovni písomnej aj hovorovej komunikácie so zákazníkom či dodávateľom, zašlite nám svoje CV.

Vašou náplňou práce bude:
- schvaľovanie nákupných požiadaviek
- monitorovanie/administrovanie procesov súvisiacich s nákupom
- komunikácia s dodávateľmi ohľadom dodacích termínov a prioritizácie dodávok
- spracovanie jednoduchších aj komplexnejších požiadaviek od zákazníka
- schopnosť ovládať korporátne pravidlá súvisiace s nákupom
- vyjednávanie obchodných podmienok s dodávateľmi (v rámci pridelenej agendy)

Zamestnanecké výhody, benefity

- ročný bonus do výšky 5% ročného platu
- flexibilný pracovný čas
- Home office
- plne hradené stravné lístky

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

Naším klientom je medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti telekomunikácii.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- schopnosť budovať vzťahy, prezentačné a komunikačné zručnosti
- organizovanosť a schopnosť prioritizovať
- flexibilita
- schopnosť vyjednávať

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4339241  Dátum zverejnenia: 26.5.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac